Falece dun disparo un cazador de 24 anos nunha batida de xabarís
Un cazador de 24 anos faleceu hoxe dun disparo mentres participaba nunha batida de xabarís en Vila de Cruces (Pontevedra).
| · 18/11/2012
O suceso tivo lugar ao redor das 16,30 horas nunha zona boscosa desta localidade pontevedresa, informaron a Efe fontes do 112. Tras a chamada dun particular alertando do acaecido, o 112 mobilizou efectivos de Protección Civil de Vila de Cruces, axentes da Garda Civil e persoal facultativo do 061.

Así mesmo, un helicóptero do 061 acudiu ao lugar do suceso, aínda que finalmente regresou á súa base cando lle comunicaron o falecemento do cazador.

Nestes momentos, os Bombeiros do Deza e Protección Civil tratan de recuperar o corpo do mozo falecido, que se acha nunha "zona boscosa", con gran cantidade de maleza e "difícil acceso", próxima a un río, informaron a Efe fontes dos bombeiros e de Protección Civil de Vila de Cruces.

Participa nestas tarefas un vehículo todoterreo que trata de acceder ao punto no que se atopa o corpo sen vida do cazador.