O Galego de arceas reúne este sábado en Outeiro de Rei a 21 participantes
O tecor da Asociación de Cazadores Santa Isabel, de Outeiro de Rei, acollerá mañá a decimoséptima edición do campionato de Galicia de caza de arceas. A proba reunirá a partir das 8.00 horas a un total de 21 participantes, seis deles en representación da provincia da Coruña, cinco da de Lugo, catro de Ourense e seis máis de Pontevedra.
| · 30/11/2012
Os participantes están citados ás 8.00 horas na pensión restaurante González, na marxe dereita , dirección Lugo, da N-VIN, quilómetro 508,800, en Outeiro de Rei. A repartición de dorsais efectuarase ás 8.30 e a competición comezará ás 9.00. Os participantes deberán regresar ao control ás 14.00.

Por parte de Lugo acoden ao Galego Manuel Rodríguez, Francisco Javier López, Juan Carlos Arteche, Cristian Fernández e César Veiga.