Un socio de Karsita reitera que está permitido cazar en el monte pero sin escopeta
El vecino de Trabanca Sardiñeira José Pérez que denunció hace unos días que tenía derecho a disfrutar del monte para cazar ha respondido a la afirmación hecha por la junta gestora de la Comunidad de Montes en la que aseguraban que no se podía ejercer esa actividad a escasos cincuenta metros de las casas.
| Teresa Miñán · 12/11/2008
El vecino asegura que después de 38 años cazando “sei moi ben as leis de caza pero ser cazador no só é disparar cunha arma. É ter tamén uns cans adestrados para ese fin”.

José Pérez afirma que como cazador de Karsita y pagando al Tecor y a la Xunta de Galicia “impídeseme desfrutar da miña afección pois, por se o descoñecen, podo ir ó monte cos meus cans durante a tempada de caza os xoves, domingos e festivos”.

Además, este vecino asegura que antes disfrutaba de ese monte porque podía llegar andando pero afirma que ahora “non podo meter alí os meus cans, porque cazan coellos e non cabalos, polo que se quero levalos ó monte teño que dispoñer dun remolque”.

Finalmente, José Pérez pide a todos los cazadores del Tecor de Karsita su apoyo para disponer de un “monte libre e aberto” por el que pagan para su disfrute.