Los cazadores prefieren las esperas a las batidas para combatir al lobo en A Lama
| C.B. · 2/2/2010
La parroquia de Xesta, en el municipio de A Lama, no fue escenario el pasado fin de semana de una batida de lobo, tal y como había denunciado la asociación Adega. Este colectivo se muestra contrario a este tipo de acciones en la Serra do Suído porque sostiene que «hai razóns abondo e numerosas incertezas científicas para desbotar as batidas».

Desde la Sociedade de Caza de Xesta-Seixido y la Federación Provincial de Caza son partidarios de organizar esperas porque creen que las batidas son «máis indiscriminadas», apuntaron ayer en Radio Voz Francisco Couselo y Javier Nogueira, presidentes de ambos colectivos, respectivamente. «Na Lama hai unha alarma social polos ataques do lobo. As axudas chegan tarde e os gandeiros non poden soster eles sos o peso do lobo», remachó Couselo. «As esperas son a única forma de regular e poder contribuir á salvación do lobo», indicó Nogueira.