El presidente del Tecor de Forcarei ofrece a los disconformes que la asamblea decida
Pone a su disposición en Caixa Galicia un cheque nominal para devolverles el importe de la cuota
| Silvia Pampín · 12/10/2010
En respuesta a las últimas declaraciones de los once cazadores estradenses disconformes con la segregación de los montes de Vinseiro, Parada y Ribela disconformes con la segregación del Tecor de Forcarei, el presidente de esta sociedad, José González Picón, negó ayer tajantemente que él o su directiva coaccionen a los socios, de los que dicen que "teñen criterio propio e son suficientemente intelixentes para decidir por eles mesmos" sin dejarse manipular. "Se queren comprobalo, emprázoos a unha asamblea extraordinaria: que veñan e expoñan o seu caso, facemos unha votación e se os socios acordan que sigan entregarémoslles tarxeta e a indemnización que se vexa xusta polos días que non puideron vir a entrenar. Nese caso, porei o meu cargo a disposición da asamblea".

Como contrapartida, González Picón pide que "se aceptan", "sexan persoas, acaten o acordo e nos deixen en paz". Afirma que los deportistas de Forcarei "queremos ir cazar ós noso montes, o que viñemos facendo dende hai moitos anos... e ata hai pouco, nunca tiveramos problema". Además, si aceptan acudir a la asamblea y piensan que su presencia puede "coaccionar" a los socios, ofrece ausentarse "para que a xente poida votar en liberdade e non quede a máis mínima duda". "É moi penoso que alguén teña que loitar contra vento e marea para estar nun sitio onde sabes certo que non te queren", espetó.

González Picón –que aprovechó para desear a todos los cazadores una buena campaña, que sea fructífera– se niega a creer que ningún miembro de la directiva o ningún socio "proferira amenazas" contra los disconformes con la segregación "porque en Forcarei iso non se fai. Chegou a democracia e respeitamos os acordos que tomen a maioría. Pensei que era así pero, polo que se ve, non é en todos".

Redundando en esta línea argumental, destacó que él y los miembros del Tecor de Forcarei son "dialogantes". Cree que ya dieron buena muestra de ello al poner fin "a 3 anos de litixio cos cazadores de Codesea", alcanzando un acuerdo que suscribieron la "práctica totalidade dos cazadores de ambos cotos".

Como ya había dicho en los últimos días, José González Picón reitera que ni él ni los miembros de su directiva tienen "nada persoal" contra los deportistas estradenses que se oponen a la segregación de los montes de las parroquias estradenses de Vinseiro, Parada y Ribela del Tecor de Forcarei. Lejos de ello, reitera que "estamos na directiva e o noso cargo obríganos a cumprir co acordado na asamblea".

Respecto de las declaraciones de los deportistas estradenses en las que se indicaba que el Tecor de Forcarei no puede ceder a la sociedad Río Umia sus derechos porque deben hacerlo sus propietarios, González Picón les recomienda que se lean la Lei de Caza de Galicia. Os que teñen que ceder os dereitos son os titulares deles, que neste caso é o Tecor de Forcarei ó ser o que paga a matrícula e se fai cargo das reclamacións por danos e accidentes ademais de pagar os correspondentes impostos. É o titular desa explotación". Cree que los disconformes deberían aprender "gramática" y usar el diccionario para aprender el significado de "maioría" y de "acatar". "Se coñecesen o seu significado, todo iría mellor", indica.

En cuanto a la asamblea del 1 de octubre, dice que la convocatoria sólo decía que agradecería que los socios adjuntasen su documentación a modo de recordatorio porque todos los socios del coto saben que es de obligada presentación. Reitera, además, que se le pidió a todos. "Non é certo que se lle pedira só a un", garantiza. Finalmente, en cuanto al pago bancario de la cuota al que aludían los disconformes, les cominica que tienen un cheque nominal en la sucursal de Caixa Galicia de Forcarei porque el tecor quiere devolverles el dinero. "Non pretendemos quedarnos con nada", aseguró.