Todos al monte
Casi 13.000 cazadores están citados el domingo, fecha en la que se dará el pistoletazo de salida a la temporada 2010/2011 de caza menor, campaña que está marcada por la escasez de perdiz y la abundancia de conejo, en lo que a la captura de piezas se refiere, así como el descenso en el número de personas con licencia.
| · 14/10/2010
José Luis Leites, delegado en Ourense de la Federación Gallega de Caza, reconoce que 'o descenso de licencias federativas é constante dende hai cinco anos. Daquelas, había 18.000 cazadores na provincia, e agora ese número descendeu a case 13.000. E o peor de todo é que a tendencia continuará nos vindeiros anos, cada vez son máis os que se dan de baixa, pero novas licencias cada vez hai menos'.

TENDENCIA A LA BAJA

'¿Os motivos? Estáse a perder afección pola caza'. El aspecto demográfico es una de las causas, y otro el propiamente cinegético. 'Hai pouca xente nova que se anime a levantarse cedo as fins de semana para ir de caza, a afección só continúa nos maiores, e pola idade hai xente que o vai deixando. Por outra banda, a provincia ten un bo hábitat para a caza maior, pero non así para a menor, pois hai moitos montes que están pechados, añade el delegado federativo'.

La temporada se presenta desigual respecto a las potenciales piezas de captura: 'Vai a ser unha tempada con abundancia de coello, hai zonas nas que hai moitísimo, como no Pereiro. Perdiz haberá bastante menos, a pesar de que criou moi ben, pero non será un ano demasiado bo a pesar de que veu un verán largo e con pouca choiva, o ideal'.

La caza menor salta a escena, aunque los cazadores provinciales ya han podido salir al monte esta temporada, pues la caza mayor ya se ha puesto en marcha en agosto.