Lalín y Xunta analizarán el 25 el problema de los daños del jabalí
Fernández convocará, luego, una reunión con todos los agentes afectados
| Pablo Viz · 17/5/2011
Las acciones en torno a los daños del jabalí en Lalín evolucionan. El concejal de Actividade Agraria lalinense, Manuel Fernández, indica que el encuentro que tenía la fecha sin fijar con el subdirector xeral Recursos Cinexéticos de la Consellería do Medio Rural, Emilio Rosa, era el próximo día 25. El objeto es «tratar de buscar solucións aos danos que provoca o xabarín nas explotacións de Lalín».

El edil acudirá a la reunión a Santiago acompañado por un técnico de la Oficina Agraria y le hará entrega «das reclamacións que se presentaron neste departamento nos últimos días». Fernández anuncia que recogerá «as propostas que os afectados lle fagan chegar e que consideren oportunas para loitar contra estes feitos provocados polo xabarín para poder poñerllos enriba da mesa ao responsable do Goberno galego».

Pero el edil, además de activar la reunión, abre otro frente de mayor calado. Después del encuentro, y con lo que dé de si el mismo, tendrá programada la convocatoria de una reunión destinada a programar «medidas a levar a cabo».

Básico, «un traballo conxunto»

El plan es buscar un foro de análisis y propuestas «de xeito conxunto entre gandeiros, cooperativas, sindicatos e, incluso, a Sociedade de Caza de Lalín para loitar contra os prexuizos que está a causar este animal no noso Concello».

El objetivo final «é conseguir reducir ao máximo os danos provocados polo xabarín e que ao mesmo tempo os afectados poidan acceder a indemnizacións que palíen estes prexuizos», pero el edil considera básico y fundamental «levar adiante un traballo conxunto» todolos los agentes implicados de algún modo en el problema.

Los tiempos son la duda que puede afectar a este calendario dada la creciente crispación y la fecha poselectoral fijada.