Cazadores y UU.AA. controlarán las manadas de jabalíes en Ponteceso
El sindicato Unións Agrarias (UU.AA.) ha acordado con la Sociedade de Caza Eduardo Pondal de Ponteceso diversas actuaciones para el control de las manadas de jabalíes que dificultan, e incluso imposibilitan, sacar adelante la producción de maíz.
| · 20/5/2011
Lo harán mediante esperas: caza controlada y selectiva de los animales que «producen os danos, de forma que muden o seu comportamento de alimentación, e deixen de realizar as incursións nocturnas aos campos recén sementados, en busca do gran de millo que está por agromar», señala Unións Agrarias. Estas esperas están supervisadas por el Servizo Provincial de Caza de A Coruña.

Los productores de Anllóns han sufrido, en las últimas semanas, ataques de hasta 14 jabalíes, «que estaban levantando os campos recén sementados, imposibilitando así o normal desenvolvemento das colleitas. Hai parcelas -añaden- sementadas ata catro veces, a pesar dos esforzos e das vixilancias nocturnas dos productores e as súas familias para tentar mantelos alonxados».