Fomento reforzará o valo da A-8 para evitar accidentes con animais
A xefa da empresa Copasa de Conservación de Estradas nesta zona, Ángeles Cervera, adiantou que este mesmo mes estará reparado o valado da Autovía do Cantábrico ao longo dun tramo dunha lonxitude total dun quilómetro no que se atopa mal ancorada. Ademais, desde Fomento anticiparon que dita valo reforzarase con outra máis para evitar que animais salvaxes pasen baixo ela e ocasionen danos en cultivos e accidentes.
| Pablo Villapol · 9/6/2011
Cervera recoñeceu que os operarios de Estradas xa revisaron o valo cuxo mal estado denunciara o tecor de Ribadeo e sinalou que, efectivamente, púidose comprobar que tal e como eles indicaran, atopábase mal ancorada.

Por mor diso algúns animais podían escarbar e pasar por baixo, en especial os raposos e xabarís.

Os cazadores ribadenses recordaron no seu momento que presentaran esta queixa en varias ocasións. Fano porque se se producen accidentes con animais salvaxes que se probe que sexan do seu coto e en tramos non sinalizados, logo deben afrontar eles os danos derivados de devanditos accidentes.

De feito, membros do tecor ribadense indicaron que durante as últimas semanas de novo producíronse algúns accidentes, o que empeora a súa situación económica aínda máis.

Agricultores

Os membros tanto do tecor ribadense como de calquera outro son os máximos interesados en evitar calquera incidente cos animais salvaxes, tanto de circulación como doutra clase. Por esa razón durante as últimas semanas están a tratar de atopar solución aos problemas que se lles veñen expondo tanto cos accidentes de tráfico como cos danos de animais salvaxes en explotacións agrícolas, fundamentalmente as de millo.

á súa vez os gandeiros tamén queren atopar unha solución a este problema, xa que se trata dunha situación que non os beneficia a eles e ademais dáse a circunstancia de que moitos deles son á súa vez cazadores.

Aínda que existen xa algunhas sentenzas que lles deron a razón no tocante aos danos nas súas plantacións obrigando aos membros dos tecores a abonarlles os danos ocasionados polos animais, o certo é que isto require un proceso xudicial que á súa vez eles deben custear, polo que se trata dunha situación mala para ambas as partes que ademais segundo puido saber este diario van intentar solucionar, xa que existe vontade para iso por ambas as partes. A Xunta tamén deberá intervir necesariamente para buscar unha solución.