Os cazadores abateron un xabaril, pero outro causou un atropelo na N-634
Unha cuadrilla da asociación de cazadores ribadense que preside Luís Jartín, á que se sumaron cazadores invitados, entre eles unha muller, abateu o fin de semana un xabaril de 70 quilogramos de peso, o primeiro desde que comezou a tempada e as batidas permitidas polas administracións local e galega para reducir a poboación destes exemplares na zona, dado que causaron recentemente numerosos danos en colleitas e accidentes de tráfico.
| I. García · 30/8/2011
Cabe recordar que a batida iniciada o pasado fin de semana non deu ningún resultado, xa que os xabarís que atoparon as dúas cuadrillas que participaron entón estaban no maizal próximo ao areal das Catedrais, unha zona prohibida para a caza.

Accidentes

Os cazadores móstranse moi preocupados sobre todo pola saída dos xabarís ás estradas que atravesan o seu espazo de caza. Se ata agora os principais sinistros rexistráronse na Autovía do Cantábrico ao seu paso por Ribadeo, e por iso esperan desde a apertura deste tramo que o Ministerio de Fomento reforce o valado de protección do viario, o último ocorreu con todo á tardiña do pasado domingo, día 27, na N-634, fronte á cooperativa Os Irmandiños, onde o condutor dun vehículo atropelou a un destes exemplares.

Desde que o colectivo asinou cunha nova aseguradora hai un mes para responder por estes danos, rexistráronse cinco incidentes por este motivo na zona.