EN FACEBOOK
A ONC denuncia ante a Fiscalía a un individuo que incitaba a denunciar falsamente aos cazadores
7/2/2017

A Oficina Nacional da Caza, a Conservación e o Desenvolvemento Rural (ONC) denunciou ante a Fiscalía ao autor dos comentarios vertidos en Facebook que incitaban a denunciar falsamente aos cazadores.

En concreto, esta persoa, que responde as iniciais de G. C. P., explicaba: “A los cazadores se les gana denunciándolos. Cuando veáis uno pegando tiros, os inventáis que os ha encañonado y veréis como le piden hasta la tarjeta del maxidescuento”.

A ONC está sorprendida de que na crenza da máis absoluta impunidade anímese a outras persoas para denunciar falsamente ou simular delitos da gravidade das ameazas de morte con arma de fogo. Ademais, o autor deste comentario engade:  “Pd: retirad  todas las placas de veda que veáis. Valen pasta”. Desta forma anima a alterar a sinalización dos cotos de caza, é dicir, os límites administrativos dos mesmos, o que supón outra incitación á comisión de ilícitos contra o patrimonio doutros e a orde administrativa.

Os comentarios rezuman un claro desprezo por centos de miles de cidadáns españois polo mero feito da práctica dun deporte legal, regrado e sometido a numerosos condicionantes. Trátase de afirmacións presuntamente coactivas que pretenden, mediante a indución á simulación dun delito, obstruír o libre exercicio dun dereito con amparo nas leis españolas. Unha conduta absolutamente intolerable, agravada polo feito de facerse publicamente e nas redes sociais sen ningún tipo de molestia.

Os feitos son especialmente reprobables tendo en conta que os comentarios se dirixen indiscriminadamente non contra unha ou varias persoas, senón contrata un colectivo de miles de persoas que ven atacadas na súa integridade moral.

Os comentarios denunciados han xerado unha gran alarma social entre o colectivo cinexético e, como fixo en anteriores ocasións, a ONC quere deixar claro que non vai tolerar este tipo de actuacións e de ataques aos cazadores.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal