CAZA / TIRO
O Campionato de España de Percorridos de Caza deixa na Comarca de Santiago máis de medio millón de euros
15/7/2010
Na competicin, participaron finalmente 290 tiradores de tdalas comunidades autnomas, mesmo estranxeiros, dos 312 tiradores preinscritos.

Santiago, 15 de xullo.- Entre os das 1 e 4 de xullo as instalacins da S.D. Rio Sar, en Trazo e Val do Dubra, eran un fervedeiro, un ir e vir de xentes; os campos de tiro de Vilouchada en Chain e Pedra Facha en Niveiro eran o punto de referencia do tiro cinextico nacional. Acollan, nesta ocasin, a trixsimo sexta edicin do Campionato de Espaa de Percorridos de Caza con pratos, puntuable tamn para o Grand Prix Fitasc.

O gaador absoluto foi o tirador da Rioxa, Diego Martnez, mentres que o representante da seleccin galega, o ferroln Anxo Mosquera, proclambase medalla de ouro en superveteranos. Precisamente Mosquera participar no prximo Campionato do Mundo de Compak Sporting outra das disciplinas de tiro cinextico

ENQUISA A P DE CAMPO

Por segundo ano consecutivo xa o pasado ano con motivo da celebracin do campionato de Espaa de Compak Sporting fixeran o mesmo- os organizadores da competicin realizaron, o ltimo da do campionato, unha enquisa a p de campo sobre diferentes aspectos do campionato co obxecto de coecer e mellora-la sa temtica de cara realizacin de futuros eventos de alto nivel. A enquisa levouse a cabo sobre unha poboacin de 290 participantes e foi respostada por 256, o que supn unha alta porcentaxe de participacin neste tipo de estudios, un 88,30%.

Aspectos econmicos

Como datos mis salientables, cabe sublia-lo nmero de persoas que acompaaron aos tiradores, unha media de 2 acompaantes por tirador -2,13 para ser exactos-, dicir unhas 900 persoas diarias -3600 personas durante os catro das que durou a competicin- achegronse ata Santiago e alrededores na primeira fin de semana do mes de xullo. stas deixaron na comarca compostelana, principalmente nos municipios de Santiago, Val do Dubra, Trazo e Ordes, mis de medio milln de uros -uns 125.000 /diarios, dicir unha media de 431 /tirador/da, arredor de 140 por persoa/da.

s cifras anteriores haber que engadirlle ademais o importe econmico xerado pola propia competicin, alomenos outros 100.000 uros a maiores correspondentes s inscricins dos tiradores no Campionato e aos, aproximadamente, 100 membros da organizacin: rbitros, maquinitas, tnicos, organizadores, delegados autonmicos, etc., que tamn se desprazaron capital galega.

Valoracin

Organizacin.-
Ao ser preguntados pola organizacin da competicin, os tiradores calificbana de sobresaliente -o 44% puntuaba entre 9 e 10; e o 42% entre 7 e 8; e un 14% avaliaba con 6 ou menos.
Informacin e divulgacin.
No referente informacin e divulgacin do campionato, os tiradores valoraban cun notable alto a divulgacin pero castigaban organizacin pola case nula repercursin informativa nos medios de comunicacin xeralistas o 30% avalia entre 9 e 10 a informacin recibida, mentres que o 46% puntua entre 7 e 8; e o 22% calificaa con 6 ou menos
Aspectos tcnicos
No aspecto puramente tcnico, os participantes calificaron o montaxe tcnico dos campos de tiro con sobresaliente. Mis do 57% dos tiradores valoraban entre 9 e 10 o de Vilouchada en Chain mentres que o de Pedra Facha en Niveiro era avaliado coa mesma puntuacin anterior polo 54%. O nivel de dificultade das traxectorias era considerado alto polo 90% dos participantes que o calificaron entre un 7 e un 10.

Distancia entre os dous campos de tiro.
A enquisa pon de manifesto que un dos inconvintes da competicin foi a distancia existente entre os dous campos de tiro, arredor de 7 kms., polo que a pesares de existir servicio gratuito de transporte entre as das instalacins, que certamente era avaliado positivamente -o 65% dos enquisados puntubano entre notable e sobresaliente- os tiradores puntuaban maioritariamente (un 58%) a distancia entre mbolos-dous campos de tiro entre un 5 e un 8.

Nivel de satisfaccin persoal.
O 75% das persoas que competiron en Rio Sar fronse de Galicia cun nivel de satisfaccin persoal moi alto entre o 7 e o 10-

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría