Descargar en PDF Imprimir
CANS PARADA CORUÑA
Antonio Vilar en británicas e José Cortés en continentais, Campións Provinciais de A Coruña de Cans de Parada
26/7/2010

O pasado 17 de xullo tiña lugar no Tecor de Mazaricos o Campionato Provincial de A Coruña de Cans de Parada que organizaba a Federación Galega de Caza en A Coruña en colaboración coa Sociedade de Caza “El Halcón” de Mazaricos.

Nesta edición participaban en total 25 cans, sendo 3 deles de razas continentais e os 22 restantes de razas británicas.

En razas británicas o gañador era “Ney” (PM) de Antonio Vilar que acadaba a calificación de “Excelente”. O SIM “Roi” de Pedro Rodríguez acadaba a mesma calificación e remataba segundo, sendo o terceiro posto para “Arco” (SIM) de Jose L. Méndez Tesouro cun “Moi bo”.

En razas británicas só o can de José Cortés “Aris” (BAF) acadaba clasificarse sendo a sua calificación de “Moi bo”.

Pos Participante Can (Raza / Sexo) Calif.
  RAZAS BRITÁNICAS
Antonio Vilar Ney (PM) Exc.
Pedro Rodríguez Roi (SIM) Exc.
José L. Méndez Tesouro Arco (SIM) M.B.
Guillermo Freire Manyara (SIM) M.B.
José L. Méndez Tesouro Kin (SIM) M.B.
  RAZAS CONTINENTAIS
José Cortés Aris (BAF) M.B.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROVINCIAL CORUÑA SAN HUBERTO