CANS PARADA
Disputada a Copa Galicia de Cans de Parada, xa temos Campións Galegos
7/9/2010

O pasado 4 de setembro disputábase no Tecor da Sociedade de Cazadores “Venatoria As Pontes” en As Pontes (A Coruña), a Copa Galicia de Cans de Parada que organizaba a Federación Galega de Caza en colaboración coa Sociedade de Caza “Venatoria As Pontes”.

En razas británicas o gañador da proba era “Cero” (PM) de Alejandro Lorenzo Condesa que acadaba a calificación de “Excelente”. O outro can que puntuaba era o SIH “Sela de Bosende” de Iván López que remataba cun “Moi bo”.

En razas británicas o can de Juan Lorenzo Pazó “Turo” (BAM) acadaba clasificarse no primeiro posto sendo a sua calificación de “Excelente”, mentres que “Aris de Foldarriva” de José Vicente Cortés Doce obtiña un “Moi Bo”, rematando segundo.

Unha vez disputadas todas as probas puntuables para o Campionato Galego de Cans de Parada, a clasificación final daba a Alejandro Lorenzo Condesa como Campión Galego en razas británicas con “Cero de la Rivera del Cea” (PM). En razas continentais o Campión Galego era Juan Manuel Lorenzo Pazó con “Turu” (BAM).

CAMPIONATO GALEGO DE CANS DE PARADA
Pos Participante Can (Raza/Sexo) Punt.
  RAZAS BRITÁNICAS
Alejandro Lorenzo Condesa Cero de la Rivera del Cea (PM) 24
José Luis Méndez Tesouro Arco de Videsa (SIM) 17
Antonio Vilar Vigo Nei da Chousa (PM) 14