SILVESTRISMO PONTEVEDRA
A Illa da Toxa acolleu o canto dos paxaros
3/5/2011

O pasado día 1 de maio, disputábase na Toxa (O Grove) o Campionato Provincial de Silvestrismo de Pontevedra, que organizaba a Federación Galega de Caza de Pontevedra en colaboración coa Agrupación Ornitolóxica Deportiva de Silvestrismo O Grove.

Destacar a existencia de participación en tódalas categorías nas que se disputaba a proba, e quedando a clasificación do seguinte xeito.
Na categoría de pardillo novel, o gañador da proba era Adolfo Souto Souto, que acadaba 9 puntos, mentres que no segundo posto remataba Elisa Pereira Pereira Ares, con 5 puntos. José Ramón Rey Pérez era o terceiro clasificado ao acadar 4 puntos.

Na categoría de pardillo adulto vencía Celso Pérez Genoriano cun total de 5 puntos, 2 puntos por diante do segundo clasificado, Rafael Prol Caneda. Xa no terceiro posto e con 1 puntos, situábase Fernando López Costa. O gañador en mixto de pardillo era Javier Gómez Alcalde cun total de 14 puntos.

A categoría de verderón tiña como gañador a Robin Prol Devesa, que gañaba con 6 puntos, por diante de Bens Pérez Ferrados, que con 2 puntos situábase no segundo posto. En xílgaro novel o gañador, con 14 puntos, era José María Rodríguez Costa mentres que o segundo posto era para Roberto Custodio Santome, que acadaba 10 puntos. Completaba o podio Félix Romay Pérez con 9 puntos.

O gañador na categoría de xílgaro adulto era Miguel Rodal Gayo, que acadaba 8 puntos. Arturo Bemposta López era o segundo clasificado con 7 puntos, mentres que Ángel Gonzalez Agulla remataba no terceiro posto con 4 puntos.

Xa finalmente, na categoría de mixto de xílgaro o gañador era Roberto Custodio Santome cun total de 75 puntos, superando a José Maria Rodríguez Costas que remataba segundo con 64 puntos. Xa no terceiro caixón, situábase Estrella Rodríguez Fernández cun total de 57 puntos.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROVINCIAL CORUÑA RRCC