COPA GALICIA SAN HUBERTO
Juan Ramón Suárez adxudícase o social de Urogallo
21/6/2011

O gañador da proba foi René Vale García

O pasado sábado día 18 de xuño, na zona de caza intensiva do Tecor da Sociedade de Caza e Pesca Urogallo de Ferrol, celebrouse o Campionato Social de Caza San Huberto puntuable para la Copa Galicia da modalidade.

Nos montes de Brión, un total de 30 deportistas da especialidade, competiron para acadar o primeiro posto nesta proba social disputada sobre tres campos e xulgada por  Ramón Bertoa, Marcial Ramil e Manuel Rebordelo. O termino dos respectivos turnos, os xuíces decidiron que Serafín Corral Vázquez, José Sanmartín Pérez, José Ignacio Pérez, Juan C. Artetxe Castillo, Juan R. Suárez Fernández e René Vale García pasasen a fase final. No barrage final os xuíces deron a René Vale García como gañador da proba, no segundo posto e Campión Social situouse o ferrolano Juan Ramón Suárez. O terceiro caixón foi ocupado polo lucense Juan Carlos Artetxe Castillo.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROBA XABARIL VILAGARCIA