ESCOLA DE CAZA
A RFEC organizará en colaboración coa Escuela Española de Caza un curso de Caza con Arco
30/6/2011

Celebrarase os días 23, 24 e 25 de setembro en Castillejo de Robledo (Soria).

Os alumnos inscritos poderán obter o título de “Cazador Arqueiro Cualificado” ao asistir a este curso organizado baixo a tutela da Escuela Española de Caza (EEC) e que será impartido por instrutores nacionais da modalidade.

O Centro de Estudios e Prácticas Cinexéticas da RFEC acollerá este curso, onde os instrutores da RFEC Mariano Gómez García e Alejandro Martín, ademais da posible colaboración dun instrutor da Federación Francesa de Caza con Arco, serán os encargados de adestrar aos alumnos asistentes nas técnicas e destrezas desta fermosa modalidade cinexética.

A situación da caza con arco en España, as técnicas para cada modalidade de caza, estudos técnicos da frecha, estudos anatómicos de pezas, prácticas de tiro ou normas de seguridade son algúns dos temas que abarcará este curso.

Dado que o límite de prazas é de 16, dende a organización recoméndase a reserva inmediata xa que a inscrición farase por rigoroso orde de chegada. Para máis información débese contactar co responsable do curso Alejandro Martín no email a.martin@fecaza.es ou no teléfono 605 043523 ou tamén na RFEC chamando ao número  91 3111411.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROVINCIAL CORUÑA RRCC