PRENSA DE CAZA E PESCA
A vila coruñesa de Muros acolle o XXIV Congreso Periodipesca
4/4/2016

Baixo o lema: MUROS, SAÍDO DO MAR, do 29 de Abril ao 2 de Maio próximos, a Asociación Internacional de Xornalismo Especializado en temas de caza, pesca, natureza e turismo rural e de aventura: Club Periodipesca, que ten como obxectivo base a “sustentabilidade” e o “interese común”, finaliza os últimos detalles para celebrar en Muros o seu XXIV CONVENCIÓN INTERNACIONAL.

Esta vixésimo cuarta edición cuxa inauguración correrá a cargo do Presidente do Parlamento de Galicia, Miguel Ángel Santalices,  conta cun amplo e variado programa, sendo os principais actos e actividades que ocuparán o tempo de lecer de congresistas e acompañantes, conferencias e “mesas redondas” nas que intervirán relatoras de primeira liña. O campionato internacional (río e mar) de pesca. As degustacións nacionais e de “produtos dá terra e do mar”. As catas de viños portugueses, galegos, castelán-manchego e doutros puntos de España. E unha excursión turística pola Costa da Morte. Durante estes días tamén se proxectará un documenta turístico da zona que foi rodado pola Produtora “Lumavisióngalicia”.

Nestes 24 anos de vida PERIODIPESCA cumpriu fielmente con outras finalidades, tales  como reunir todos os anos a través destas xornadas internacionais a compañeiros de profesión, expertos e amigos, para dar a coñecer, tratar e debater os principais problemas dos sectores que nos concirnen, así como promocionar a Galicia turística a través da celebración desta convención anual en diferentes vilas, comarcas e provincias galegas, dando con iso a coñecer as moitas riquezas culturais, artísticas, naturais e culinarias, que atesoura a nosa terra.

No capítulo de galardoados, este ano incorpóranse ao cadro de honra desta Asociación a Directora Xeral de Conservación da Natureza da Xunta de Galicia, Ana María Díaz López. a Alcaldesa anfitrioa, María José Alfonso Torres. E a campioa do mundo de pesca marítima desde costa, Sandra de la Fuente, as que serán nomeadas “Socias de Honra”, xunto á “Madriña” de Periodipesca 2016, Romina Luces González. En canto ao apartado de distincións a profesionais da información e medios de comunicación, o elixido para o premio “Xornalista Nacional Distinguido” é Julen Recondo, Licenciado en Ciencias Químicas e en Ciencias da Información pola Universidade do País Vasco (UPV-EHU) e con máis de 30 anos de traballo en temas de medio ambiente, sustentabilidade, información e xornalismo ambiental. Mentres  o que  ata hai pouco foi Xefe do Servizo de Caza e Pesca da Xunta de Galicia, Jesús Marquina, será obxecto dunha cariñosa homenaxe.

Unha Convención cuxas previsións de participación (nos catro días) sitúanse ao redor  do centenar de persoas de España e Portugal, entre xornalistas, colaboradores, expertos e entendidos. Conta co respaldo oficial da Xunta de Galicia e do Concello de Muros, así como co apoio das federacións autonómicas e nacionais de caza e pesca e de varias firmas comerciais.