#QUEIMANGALICIA
A RFEC solidarízase cos afectados polos incendios que están a arrasar Galicia, Asturias e Portugal
16/10/2017

A Real Federación Española de Caza (RFEC) quere solidarizarse con todos os afectados que están a sufrir as consecuencias da brutal vaga de incendios que está a arrasar os montes galegos, asturianos e portugueses desde este fin de semana, e expresar a súa máis sentido pésame polas vítimas que se cobrou o lume en Galicia e Portugal.

Segundo fontes consultadas, a situación en Galicia continúa sendo dramática, con tres falecidos, vinte feridos, miles de hectáreas calcinadas, 105 incendios activos e 17 incendios en situación 2, con risco real para núcleos con poboación.

Non menos tráxicas son as consecuencias que o lume está a orixinar en Portugal, onde faleceron cinco persoas e hai 128 lumes activos, algúns dos cales cruzaron a fronteira e entraron en Galicia.

Por desgraza, tamén Asturias conta cuns 100 incendios activos e decenas de persoas evacuadas.

A RFEC lamenta que a situación siga sendo tan crítica e mostra a súa total repulsa tras coñecerse que a inmensa maioría destes focos, dispersos e sen conexión aparente, foron intencionados, polo que a situación pode cualificarse de terrorismo forestal.

Ángel López Maraver, presidente da RFEC, pide que se depuren responsabilidades e castíguese aos culpables "cuxos actos criminais orixinaron a morte de varias persoas e innumerables perdas ecolóxicas, económicas e sociais nas áreas afectadas".

A Federación nacional ponse a disposición das autoridades para brindarlles todo o apoio que sexa necesario para atallar estes lumes e loitar contra os incendiarios, ofrecendo todos os recursos materiais e humanos dos que dispón. Así mesmo, quere expresar a súa gratitude aos servizos de extinción e a todos os particulares que están a traballar para atallar os focos activos e atender aos numerosos afectados.