CPTO ESPAÑA COMPAK SPORTING
Máis de 260 tiradores daranse cita esta fin de semana no campo de tiro Rio Sar
02/06/2022

As instalacións da  S.D. Rio Sar, situadas en Trazo (A Coruña) acollen esta fin de semana o  XXIV Campionato de España de Compak Sporting, no que está confirmada a participación de máis de 260 tiradores procedentes de toda España e outros países como Portugal. Esta será a segunda proba selectiva para elixir o equipo que represente ao noso país nas próximas competicións internacionais de  Compak Sporting.

A trasfega de tiradores e o ruído dos pratos e cartuchos faise notar desde principios de semana en Rio Sar, onde van chegando as diferentes delegacións autonómicas para adestrar para a gran final que se disputará o sábado e o domingo (4 e 5 de xuño); na que cada tirador deberá enfrontarse, en 8 canchas diferentes, a 200 pratos lanzados -desde máquinas automáticas- en distintas e distantes traxectorias.

O acto inaugural terá lugar o venres (3 de xuño), ás 20.30h, co desfile dos equipos autonómicos, e durante o mesmo a mutua dos cazadores,  Mutuasport, con motivo do seu 50 aniversario fará entrega dunha distinción de  mutualistas de honra aos  expresidentes da Federación  Galega de Caza, Manolo Andrade e Arturo Pichel.

Na competición participarán os mellores tiradores galegos, capitaneados polo campión galego da especialidade, o tirador santiagués da SD Rio Sar, Dani Cebreiro.

Do 16 ao 19 de xuño disputarase o campionato de Europa nas mesmas instalacións.

A Federación Internacional de Tiro con Armas Deportivas de Caza ( FITASC) e a Real Federación Española de Caza (RFEC), tras valorar diferentes opcións, tamén decidiron confiar a Rio Sar a organización do Campionato de Europa da especialidade, no que está prevista a participación de 400 deportistas procedentes dos diferentes países europeos, entre os que tamén competirán un nutrido grupo de tiradores galegos.