"; echo utf8_encode(" <![CDATA[Federación Galega de Caza: CALENDARIO]]> es-es 15 http://www.federaciongalegadecaza.com/logofgctop.jpg Federación Galega de Caza http://www.federaciongalegadecaza.com "); $dbhost="localhost"; $dbusuario="fedegalega"; $dbpassword="sWtg2p1B67ZMe9*L#^%"; $db="federaciongalegadecaza_com_-_fgc"; $conexion=mysqli_connect($dbhost, $dbusuario, $dbpassword, $db) or die('

Erro de conexión ao servidor SQL

'); $caxenda=mysqli_query($conexion, "select * from axenda order by datareal"); $hoxe=date("Y-m-d"); while ($axenda=mysqli_fetch_array($caxenda)){ if ($axenda["datareal"]>=$hoxe){ echo "\n\n"; // Titulo echo utf8_encode("".$axenda["evento"]."\n"); // URL echo "http://www.federaciongalegadecaza.com/"; if ($axenda["info"]<>""){ echo "axenda.php?comp=".$axenda["Id"]."'>"; } else { echo $axenda["direccion"]."' target='_blank'>"; } echo "\n"; // Comentarios echo ""; if ($axenda["info"]<>""){ echo "axenda.php?comp=".$axenda["Id"]."'>"; } else { echo $axenda["direccion"]."' target='_blank'>"; } echo "\n"; // Data echo "".$axenda["data"]."\n"; // Categoria echo utf8_encode("".$axenda["nomemod1"]."\n"); // Guia echo "http://www.federaciongalegadecaza.com/axenda.php?comp=".$axenda["Id"]."\n"; // Descripcion echo utf8_encode("\n"); echo "\n\n"; } } ?>