"; echo utf8_encode(" <![CDATA[Federación Galega de Caza: NOVAS]]> es-es 15 http://www.federaciongalegadecaza.com/logofgctop.jpg Federación Galega de Caza http://www.federaciongalegadecaza.com "); $dbhost="localhost"; $dbusuario="fedegalega"; $dbpassword="sWtg2p1B67ZMe9*L#^%"; $db="federaciongalegadecaza_com_-_fgc"; $conexion=mysqli_connect($dbhost, $dbusuario, $dbpassword, $db) or die('

Erro de conexión ao servidor SQL

'); $cnovas=mysqli_query($conexion, "select * from noticias order by Id desc limit 30"); $datasep=explode('/',$fecha); while ($novas=mysqli_fetch_array($cnovas)){ echo "\n\n"; // Titulo echo utf8_encode("".$novas["Noticia"]."\n"); // URL nova echo "http://www.federaciongalegadecaza.com/vernova.php?id=".$novas["Id"]."\n"; // Comentarios echo "http://www.federaciongalegadecaza.com/vernova.php?id=".$novas["Id"]."\n"; // Data //echo "".$databen."\n"; // Categoria echo utf8_encode("".$novas["seccion"]."\n"); // Guia echo "http://www.federaciongalegadecaza.com/vernova.php?id=".$novas["Id"]."\n"; // Descripcion echo utf8_encode("\n"); echo "\n\n"; } ?>