CONVENIO
JG-Excopesa e Deerhunter, novos colaboradores de Mutuasport
15/4/2015
| Temas: Mutuasport

A Mutua alíase con dúas marcas de referencia no sector cinexético, representadas por Excopesa en España

Mutuasport, a Mutua dos cazadores, asinou recentemente un acordo de colaboración con dúas das principais firmas do ámbito cinexético, como son a marca de cartuchos JG-Excopesa e de roupa técnica de caza Deerhunter.

A través da firma deste convenio Mutuasport alíase con dúas marcas de de referencia no sector da caza, representadas en España porExcopesa, ao tempo que lle permite afianzar a súa posición como a principal compañía de seguros no mundo cinexético, ofrecendo aos seus mutualistas os mellores servizos e coberturas.

Cartuchos J.G. naceu nos anos 70 en León. Na actualidade prodúcense máis de cincuenta referencias de cartuchos de marcas propias, entre os que destacan por enriba do resto JG-Excopesa, marca de referencia en cartuchos de competición e caza de grandes prestacións, sendo máximos expoñentes da alta tecnoloxía adaptada ás necesidades do tirador e cazador actual.

Pola súa banda, Deerhunter é unha empresa danesa creada en 1985. Especializados no deseño e fabricación de pezas técnicas de caza, o seu éxito fundamental reside no uso de membranas illantes de deseño propio como o Deertex ou outras de tipo antideslizantes ou anti rotura como a Hitena. Deerhunter é á súa vez un dos maiores e máis especializados fabricantes de pezas de camuflaxe de Europa, moi útiles sobre todo en caza maior.

Grazas a este acordo de colaboración, as marcas JG e Deerhunterestarán presentes nos diferentes soportes cos que conta Mutuasport, ofrecendo unha enorme visibilidade aos centos de miles de mutualistas cos que conta na actualidade.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal