«Os incendios fixeron moito dano e agora sufrimos as consecuencias»

Carlos Casás vive en Leira (Carballo) y pertenece al tecor de Baldaio. No está especialmente satisfecho

| · 19-10-2015

Carlos Casás Cambón es cazador. Reside en Leira, Carballo, y pertenece al Tecor Baldaio, sociedad a la que están adscritos unos 40 amantes de la caza. Casás no se ha mostrado especialmente satisfecho de este arranque de campaña. De hecho, ayer no cogió ni una sola pieza. «Un desastre, non hai nada no monte. Máis que nada saín para ver se había algo pero a verdade é que non vin nada», relató. Su argumento, irrefutable. El lugar de Leira y alrededores sufrieron hasta seis incendios forestales en los últimos meses y eso hizo mella en las poblaciones de liebres, conejos y perdices, principalmente. «Os animais non teñen onde resgardarse e apenas teñen alimento. Haberá que esperar ata o ano que vén a ver se xorde algo de pasto, pero este ano perdemos a campaña», dijo.

Casás Cambón fue uno de los residentes de Leira que el pasado 11 de agosto colaboró activamente con los equipos de emergencias en la extinción de las llamas, que obligaron a desalojar varias casas y que calcinaron más de 15 hectáreas de monte cinegéticamente rico. «Esa zona tiña moita variedade e agora non hai nada. Os cazadores xuntámonos nas poucas zonas que quedaron libres das lapas», apuntó.