Volver ao inicio
Inicio Calendario Buscar Contacto

 
MENÚ
Últimas novas
Buscar
Ver arquivo de novas
Ver novas por ano
Revista de prensa
Imprimir esta nova
UU. AA. tilda de «unha desgracia» la política del jabalí de Medio Ambiente

Estima 300 hectáreas de maíz y 500 de prado destruidas en la zona

| P.V. · 2/9/2017

Unións Agrarias exige a la Consellería de Medio Ambiente una actuación integral contra los daños del jabalí y reclama una mesa de negociación con Medio Ambiente y con Medio Rural para analizar una situación que «é irresistible» y para buscar unha linea de financiación y de ayudas para las pérdidas ocasionadas.

Es la demanda en un estado de malestar que lleva a Unións Agrarias a acusar a la Consellería de Medio Ambiente de «convertirse nunha desgracia» para el mundo rural. Justifica el sindicato que dirige Román Santalla su acusación insistiendo en la plaga de jabalí en Deza-Tabeirós.

Santalla cuantifica daños para que su acusación no parezca gratuita. «Os xabaríns levan comido ou destrozado máis de 300 hectáreas de millo e decenas de hectáreas de patacas e hortalizas, e máis de 500 hectáreas de pradeiras». Estos datos traducidos en comida de vacas con cálculos del sindicato, supondrían «a comida do ano de dos milleiros de vacas».

Asegura el sindicato no comprender como entre Medio Ambiente y Medio Rural no ayudan a los afectados «deixando ó rural indefenso sen poder defender as súas colleitas» dado que Medio Ambiente «nega tamén as posibilidades de espera ós afectados».

También acusa Unións a Medio Ambiente de retrasar el inicio de las batidas un mes prolongando «o sufrimento dos afectados da zona» que en casos ya decidieron recoger el maíz en verde y las patatas antes de tiempo.

Camiñas critica a Medio Ambiente

Ayer el presidente de O Rodo José Luis Camiñas criticaba que aún no se abrió la línea compensatoria de daños en la Consellería de Medio Ambiente, aunque por error se citaba a Medio Rural.



Federación Galega de Caza  
Estadio Vero Boquete de San Lázaro, Porta 12 - 15707 Santiago de Compostela (A Coruña)  
Tlf: 981 562 777 / Fax: 981 562 779 / federacion @ federaciongalegadecaza.com 
Aviso legal | Política de privacidade | RSS | Mapa da web         © Federación Galega de Caza