Pena: «Non imos deixar que politicen a sociedade de caza»
Aspira a seguir presidiendo el colectivo de Silleda «no que non hai oscurantismo»
| · 24/9/2009
«O nivel cultural do meu contrincante (por Manuel Maceira) deixa moito que desear porque di que a sociedad de Caza de Silleda é unha dictadura pura e dura cando están en marcha unhas eleccións democráticas e él e un candidato», dice José Antonio Pena Fernández, Toxa , presidente en funciones y candidato a las elecciones que se celebran éste sábado de ocho a diez de la noche en la Casa da Cultura.

Pena habla de su proyecto al tiempo que responde a las acusaciones del otro candidato. «Aquí non hay oscurantismo nin ocultismo» y apunta datos para despejar dudas. «Di que falta a folla 27 do libro. Si lle preocupase a sociedade sabería que eso ocurre desde a época de Casimiro González, e cando entrou na xestora con Cesar González Fares, xa denunciou esa falta e cando entrei eu volveuse a facer constar, porque eu entrei xa coa a folla 38», afirma y apostilla que «sempre se preocupou por cazar fora e nunca por Silleda, e descoñece a historia». Pena también reclama a Maceira que no meta por medio a la secretaria «que estaba na época de Casimiro e sigue conmigo es estamos encantados con ela».

«Fíxose un galimatías»

Sobre las acusaciones de cuentas y de listados distintos Pena simplifica la cuestión en que el otro candidato «fíxose un galimatías el solo e non sei que quería ni que quere». Pena asegura que Maceira recibió listados incluso antes de ser candidato y que no supo distinguir que hai socios foráneos que no votan, y se le dio otra lista sin estos. Con las cuentas «pasoulle o mismo, faltabanlle os foráneos».

José Antonio Pena mete en danza otra cuestión. «Sei que por detrás fala ben da nosa gestión da sociedade pero hay outros intereses», afirma. Están entrelanzando a política polo medio. O que non queremos os cazadores é que se nos meta a política na sociedade. Xa somos grandes e a Sociedade xa é adulta e non quero que se mezcle. Sei que ten apoio político pero alá el e as súas consecuencias... nos non imos permitir que entre a política, eu mismo tiven ofrecementos e rechaceinos».

Sobre gestión rechaza la línea de los bancos «que e o que el quere» porque resulta «un problema tener centralizado nos bancos porque préstase a que alguen presente recibo de pago do último ano e ter pendente anos anteriores, e da traballo a sociedade e o banco para telo ben con tantos socios como somos». Sitúa estos en algo más de quinientos, con derecho a voto unos 460 y asegura que estando en la federación provincial y gallega conoce que Silleda es la única sociedad que no pierde socios, que se mantiene lo que habla de gestión y de calidad de la misma. «Farémolo mal pero todo o mundo quere cazar aquí e os foráneos pagan 500 euros e os de aqui cen».

Proyecto de tiro olímpico

Tiene preparado u proyecto de tres fosos de tiro olímpico con permisos. Falta el dinero pero tiene promesas oficiales de subvención para los casi 120.000 euros que cuesta por lo que «non vou arruinar a sociedade, e sería o único campo olímpico de Galicia» En pesca quiere mantener los cotos «que xa tivemos que recuperar nos», crear coto de reo «a punto de conseguir xa» y limpiar ríos y accesos. Y en caza, «seguir co que xa facemos. levamos 6 ou 8 anos facendo biotopos, seguimos coa repoblación, sembras e traballando pola caza menor. Por la mayor «non hai nada que facer, solo pedir permisos».