Ana Arbiol representará a España no Mundial de caza San Huberto
A lucense Ana Isabel Arbiol será unha das dúas representantes de España no campionato do mundo de caza na modalidade de San Huberto (caza sen morte das capturas) logo de proclamarse campioa de España no Nacional, celebrado na localidade ilerdense de Tárrega.
| · 1/10/2010
Ana Isabel Arbiol impúxose neste campionato co setter inglés macho 'Braton de Llusina'. Arbiol estará acompañada no Mundial, que se celebrará proximamente en Eslovaquia, por outra cazadora galega, a ferrolá Nicolasa González Carrodeguas, segunda no Nacional co seu setter inglés 'Jef de Caaveiro'.

Doutra banda, o cazador balear Toni Reixarch e o seu epagneul bretón 'Unic' son os novos campións de España de San Huberto. O valenciano Vicente Adoitar impúxose coa setter inglés 'Beira' na II Copa de España. Toni Reixarch é o primeiro cazador das Baleares que consegue o campionato de España de San Huberto.

En canto aos 'springer', a vitoria final foi para Miguel Fornell e o springer 'Futre'. O galego Víctor Villar Fernández, anterior campión de España, clasificouse en segundo lugar con 'Júpiter de Estrelas de Tebra'. Os dous, como no caso feminino, representarán a España no campionato do mundo.

Ademais, na II Copa de España de San Huberto impúxose o representante da Comunidade Valenciana Vicente Adoitar, cunha femia de setter inglés, 'Beira'.