Denunciada unha cuadrilla por cazar nun Tecor de Lugo sen permiso
O Servizo de Protección da Natureza (Seprona) da Garda Civil de Lugo denunciou a unha cuadrilla composta por 18 cazadores tras descubrila nun Tecor --terreo cinexéticamente ordenado-- no que non tiña permiso para cazar.
| · 5/1/2011
Os feitos tiveron lugar o pasado 19 de decembro, cando o Seprona descubriu a varios cazadores que arrastraban remolques para transportes de cans e soltaban estes canes.

Á súa vez, ve a outros membros da montería ilegal formando unha liña ao obxecto de abater as posibles pezas de caza comezando, segundo consta na denuncia, "o gancho desde o interior do tecor de Lugo cara ao limite co de Ourense, utilizando parte da liña divisoria para situar outros postos de tirador".

A denuncia prodúcese por infraccións administrativas en materia de sanidade e medio ambiente e infracción á normativa de caza pola realización de gancho sen autorización. Por iso, foron denunciados ante a Consellería de Medio Ambiente e incautados de diversas armas longas, que permanecen na intervención de armas da Garda Civil en Monforte de Lemos (Lugo).

Entre os 18 denunciados, 11 son veciños de Lugo, mentres que outros seis proceden da Coruña e o último, reside na Coruña.