A Coruña festexa a súa III Xornada do Deporte Feminino na rúa
Ana Arbiol, Marta Brañas, Sandra de Rafael e Dolores Tasende como pioneiras do Deporte, e por outra banda Tito Villar Pispieiro, Víctor Sieiro e Carmen Férnandez, como mencións especiais Mudegá, serán os galardoados na 3ª Xornada do Deporte Feminino na Rúa organizada pola Concellería de Igualdade e participación Cidadá do Concello dá Coruña e Mudegá
| · 5/6/2011

Hoxe domingo 5 de xuño, nos xardíns de Méndez Núñez, a Concellería de Igualdade e Mudegá, man a man, organizarán a 3ª Xornada do Deporte Feminino na Rúa.

Nesta ocasión, e por problemas de datas, dita xornada terá que ser compartida, coa XXIV Xornada do Deporte na Rúa, que como cada ano organiza a Concellería de Deportes da Coruña.

Pese a que a presenza da muller no mundo do deporte, medra é cobra valor diariamente, a presenza nos medios de comunicación, (pilar básico no fomento do deporte femenino) segue a ser o gran inimigo do deporte feminino.

O obxectivo destas xornadas, é intentar darlle promoción ao noso deporte, que a xente, coñeza aos nosos referentes femeninos.

Nesta terceira edición, contaremos coa presenza de: Ana Albiol, Campioa do mundo de Caza San Huberto, (modalidade de caza sen morte das capturas), que xunto a Nicolasa González e Cristina Sanmartín Sub-campioa de España e Campioa provincial, respectivamente, farannos unha exhibición de Caza sobre Paspallás.

Os asisténtes ás xornadas poderán tamén presenciar unhas exhibicións de Boxeo, e Kick- Boxing, a cargo das mozas do ximnasio de Chano Planas, que contan coma gran referente coa campioa de España de Boxeo: Marta Brañas, a cal estará presente e ofreceranos unha demostración de boxeo.

Escola de Taekwondo Garrapucho, Selección Galega de Taekwondo, Escola de Karate LN, e Club Ximnasia Coruña, completarán o cartel de exhibicións que nos depararán unha xornada, esperemos que inesquecible.

Durante a xornada, e cada 15 minutos mais menos, realizarase un sorteo de agasallos, doados polas federacións galegas de: Atletismo; Futbol Sala; Golf; Halterofilia; Kárate; Pádel; Patinaxe; Caza; Ténis; Salvamento e Socorrismo, Taekwondo, Baloncesto, A fundación Fedys e o Club Perla futbol sala Sada.

A todos-dás os participantes obsequiaráselles cunhas rifas.

TROFEO PIONEIRAS DEPORTE

Ao finalizar as xornadas, sobre as 13,30, entregaranse os premios Pioneiras do Deporte e Mencións Mudegá.

Fará entrega dos Trofeo Pioneiras Deporte o Concello da Coruña correspondendo estes a:

Caza San Humberto: (caza sen morte das capturas)

Ana Arbiol

- Campioa de mundo Caza San Humberto, non ano 99

- 2ª Copa dás Nacións non ano 99

- Sub-campioa do Mundo Caza San Humberto, no ano 2000

- Medalla de bronce no Camiponato do mundo no ano 2001

- Campiona de España San Humberto 2010

Boxeo

Marta Brañas

- Sub-Campioa torneo Boxeo Comunidade de Madrid 2005

- Campioa España Boxeo 2006

- Sub-Camipioa España Boxeo 2008

- Campioa de España Kic-Boxing 2009

- Primeira galega en formar parte da selección española, coa cal participou en diversos torneos internacionais

- Durante os meses de Xullo 2010 ata a data, retirada da competición por unha lesión, con data prevista de incorporación en Campionatos a partir de Xullo 2011

Tenis

Sandra de Rafael

TENIS

- Nº 1 do ranking galego e 30 de España

- Campioa Galega 1989

- Campioa de España Universitaria 91

- Dende 1985 ata 2004 gañou mais de 100 torneos.

PADEL

- Campioa de España de Veteranas por equipos 2008