PERCORRIDOS DE CAZA
Luís Sánchez Mancebo convértese no novo Campión Galego
27/6/2013

Campionato Galego de Percorridos de Caza disputado en Ro Sar

O pasado domingo da 23 de xuo disputbase o Campionato Autonmico de Percorridos de Caza que, unha vez mis, era acollido nas instalacins do Campo de Tiro Ro Sar, baixo a organizacin da Federacin Galega de Caza e coa sempre inestimable colaboracin da Sociedade Deportiva Ro Sar.

A proba disputouse a un total de 150 pratos repartidos en diferentes campos. Uns campos definidos polos participantes como moi tcnicos onde os 67 tiradores que tomaron sada nesta proba tentaron escachar o maior nmero deles.

Foi o experimentado tirador Jos Lus Snchez Mancebo o que acadou o ttulo de Campin Galego ao escachar un total de 130 pratos. Seguino o participante ngel Mosquera Cornide quen con 128 pratos derribados se situaba en segunda posicin. O terceiro posto da proba foi para o tirador, chegado de fora da nosa comunidade, Juan Gardeazabal Rotaetxe con 127 pratos. O pdium autonmico completouno Juan Carlos Costas Pereira con 126 pratos.

En Veteranos o primeiro posto da clasificacin autonmica foi para Jaime Vilas Pereira con 118 pratos, seguido de Jos Carlos lvarez Pazo en segunda posicin con 111 pratos.

Na categora de Handisport o ttulo foi acadado polo tirador Artemio Formoso Barro con 110 pratos derribados.

En Superveteranos o posto mis alto da clasificacin foi acadado ngel Mosquera Rodrguez con 97 pratos, seguido de Jos Costas Iglesias con 82 pratos escachados e Manuel Martn Boedo con 74.

En Xuveniles impxose o xoven tirador Daniel Vicente Pintus con 79 pratos derribados.

A Seleccin Galega que representar a nosa comunidade e asistir o vindeiro Campionato Nacional quedou conformada cos seguintes tiradores: Jos Lus Snchez Mancebo, Daniel Cebreiro Garca, Antonio Iglesias Otero, Artemio Formoso Barro, Martn Baqueiro Villafines e Jos Carlos lvarez Paz.

Unha vez que o derradeiro prato sobrevoou as instalacins de Ro Sar, procedeuse a entrega de premios na que interviron previamente as autoridades al presentes, entre os que se atopaba o alcalde do concello de Trazo, Jos Dafonte Varela quen agradeceu a realizacin destas probas en terras de Trazo, e o presidente da Federacin Galega de Caza, Javier Nogueira Diz, quen informou aos tiradores e persoas al presentes da complexa situacin que esta a sufrir o panorama federativo nacional.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROBA XABARIL VILAGARCIA