ANIMALISTAS
A ONC denuncia ao individuo que desexou a morte de dous nenos en Facebook por posar cun xabaril morto
18/1/2017

A Oficina Nacional da Caza, a Conservación e o Desenvolvemento Rural (ONC) acudiu esta mañá para denunciar ante a policía ao individuo que, declarándose animalista, a través do seu perfil en Facebook anhelou a morte de dous menores, simplemente por aparecer nunha fotografía xunto a un xabaril. A denuncia interpúxose en Mérida, xunto á nai dos menores, única lexitimada, ademais do Fiscal do Menor, para iniciar o litixio. En concreto, o denunciado escribiu: “Me encantaría ke los dos niñatos fueran los ke estuvieran ahí muertos en vez de los animales”.

A ONC xa trasladou no seu día a súa preocupación por casos  similares á Fiscalía Xeral do Estado. Institución coa que seguirá traballando neste ámbito, e ante a  que denunciará os casos nos cales comentarios como o referido, que pasan todos os límites admisibles, puidesen atoparse dentro dos varios tipos punibles respecto diso, contemplados no código penal. Unhas condutas, como non  podía  ser  doutra  maneira, xa perseguidas pola Xustiza española. A cal, no seu momento, ordenou a detención de dúas persoas por desexar a morte a Adrián, un menor enfermo de cancro que fixera público o seu desexo de chegar a ser toureiro.

A ONC xa puxo en mans dun tribunal un caso de inxurias e calumnias ocorrido a finais de 2016 na súa propia páxina web  e ten outro sometido a investigación ante a  dirección da garda civil correspondente.

A ONC considera de especial gravidade os violentos ataques que desde os sectores animalistas máis radicais realízanse contra a convivencia. Ataques que destilan e provocan odio e que poderían ter consecuencias moi graves, pois moitos incitan directamente á comisión de delitos. Por todo iso, nun labor calado, intensa, pero regular, vén traballando vehementemente ante os foros correspondentes co fin de erradicar ou minimizar feitos como os ocorridos.

En todo caso, a ONC lamenta profundamente que a intolerancia e a extrema violencia do movemento animalista maniféstense centrando a súa inquina en dous menores de idade que, non o esquezamos, aparecen nunha imaxe absolutamente legal e lexítima.

A ONC insta a todas  as administracións públicas con responsabilidade na prevención de feitos como o denunciado que actúen, sen demora, ante a escalada de violencia que se está rexistrando por parte dos integrantes do movemento animalista nos últimos meses e que se concretou en sucesos como a agresión física a un galgueiro, o ataque, tamén con agresións, ao Xerente do Circo Quirós de Madrid, e as archiconocidas e instigadoras ofensas en redes sociais a colectivos lexítimos, cidadáns en xeral e menores de idade en particular.

Por tanto, para a Oficina Nacional da Caza chegou o momento de que tanto as Forzas e Corpos de Seguridade do Estado como a Fiscalía Xeral do Estado, O Defensor do Pobo, do Menor, os Xulgados e Tribunais  correspondentes, así como calquera administración ou foro con responsabilidade no castigo ou prevención de feitos como o denunciado, actúen de oficio ante este tipo de situacións.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal