ACOSO
A RFEC esixe a Publico.es que deixe de acusar o sector cinexético de maltratar e abandonar cans
1/9/2017

O diario Publico.es ataca á caza publicando un artigo tendencioso titulado "O 40% dos cans que sofren malos tratos, abandono ou roubo son cans de caza", no que se realizan falsas afirmacións que criminalizan ao sector como maltratador de cans.

A Real Federación Española de Caza denuncia que este artigo está claramente enfocado a culpabilizar, de novo, á actividade cinexética como principal causante dos malos tratos e abandono canino, con afirmacións mal intencionadas e sensacionalistas, como que as estatísticas "reflicten a enorme incidencia que ten a caza no abandono ou os malos tratos a estes animais", "as cifras de malos tratos son en realidade moi superiores", "son cifras ínfimas comparadas cos 50.000 galgos que as asociacións protectoras calculan que se abandonan cada ano", etcétera. A RFEC considera que devandito artigo é falso e inxurioso contra a caza e os cazadores, polo que solicita a Publico.es unha rectificación.

A RFEC quere puntualizar que son moi numerosos os cans pertencentes a razas de caza que unicamente se utilizan como animais de compañía, polo que os malos tratos ou o abandono sobre estes exemplares non poden ser achacado nin a caza en si nin aos cazadores.

"Os cans utilizados na caza e en especial os galgos" -recalca Ángel López Maraver, presidente da RFEC- "son os que máis sofren a secuela do roubo a mans de delincuentes que, se non logran lucrarse con eles no mercado negro, abandónanos e maltratan, incrementando as cifras deste tipo de delitos que, en ningún caso, poden achacarse a cazadores ou galgueros, a pesar de que certas asociacións animalistas e sociedades protectoras tenten culpar de forma sistemática a eses colectivos co único fin de beneficiarse economicamente con noticias terxiversadas e datos nesgados dirixidos a un público desconocedor do que ocorre en realidade".

Maraver, así mesmo, manifestou que todos os federados que practican a caza auxiliados por cans practican unha tenencia responsable e están obrigados moral e legalmente a manter aos seus cans nas mellores condicións hixiénicas, sanitarias, alimentarias e de aloxamento.

Por último, a RFEC quere facer patente a súa total condena aos malos tratos, abandono e roubo de cans, xa sexan de caza ou non, e sempre esixirá que se tomen as medidas xudiciais oportunas contra quen incorra neste tipo de delitos.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal