GALEGO DE RASTRO DE COELLO
O título autonómico en Riveira foi para o lote de beagles de Juan Formoso
03/10/2021

XXX Campionato Galego de Cans de Rastro sobre Coello

Xa son trinta as edicións desta afamada proba de cans de rastro sobre coello, un autonómico que sempre desperta paixóns e que nesta edición do 2021 resultou gañador o cazador coruñés Juan Formoso Raposo que participou co lote de beagles “Luna, Naca, Flor e Tula“.

Baixo a organización da Federación Galega de Caza desputouse no día de onte, 2 de outubro, o Campionato Galego de Cans de Rastro sobre Coello nos terreos cinexéticos de Riveira. Todo elo grazas a colaboración da Sociedade de Caza e Pesca do Barbanza.

Un campionato no que participaron diferentes lotes clasificados nos respectivos campionatos provinciais. Boa climatoloxía e unha densidade aceptable de coellos fixo que os cans rastrexadores fosen quen de facer as diferentes prestacións que puxeron en dificultades ao equipo de xuíces que sempre teñen a complexa pero esencial tarefa de dar a clasificación final.

E nesta clasificación o cazador Juan Formoso Raposo foi o que acadou o posto máis alto da clasificación cun total de 545 puntos e participando co lote de cans “Luna, Naca, Flor e Tula“. A segunda posición e con 532 puntos foi para o lote tamén de beagles “Milan, Nikos, Night e Nenette” propiedade de Juan Carlos Casas Cambón. O bronce era para Alfonso Rey Baulde, campión da edición anterior, que sumou un total de 505 puntos co lote comformado por “Fonsa, Trus, Clay e Trasno”.

A cadela de nome “Naca” propiedade do campión Juan Formoso Raposo foi nomeada como Mellor Can da Proba cun total de 150 puntos.

No trascurso da entrega de premios o Delegado de Rastro Autonómico, Oscar Meijide, fixo unha valoración moi positiva do trascorrer da proba destacando a calidade dos cans e a deportividade dos participantes.

Este Campionato Galego contou co patrocinio da Secretaría Xeral para o Deporte, Mutuasport, Solognac, Arion e Proyecta Galicia.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROVINCIAL CORUÑA RRCC