PROVINCIAL CORUÑA PERCORRIDOS CAZA
Iglesias Otero revalida o título de campión provincial de percorridos de caza
10/07/2022

Campionato Provincial da Coruña de Percorridos de Caza

O campionato provincial da Coruña de Percorridos de Caza tivo lugar hoxe, 10 de xullo, no Campo de Tiro Río Sar. Todo elo baixo a organización da Federación Galega de Caza na Coruña e contando coa colaboración da Sociedade Deportiva Río Sar, sendo unha proba puntuable para a Copa Galicia.

Co termómetro marcando altas temperaturas, os preto de 60 tiradores que se inscribiron neste campionato provincial enfrotáronse aos 100 pratos dos que contaba esta fase provincial e os cales se dividiron en catro campos.

O campión da Clasificación Xeral e campión provincial foi, ao igual que na última edición, Antonio Iglesias Otero que rematou a tirada cun total de 92 pratos escachados. En segunda posición situábase Daniel Cebreiro García a tan so un prato do campión. Con 90 pratos, a medalla de bronce era para José Manuel Torres Parada.

Na categoría Senior o campión da proba era Manuel García Pombo con 84 pratos. O segundo senior era Elisardo Cea Cebreiro e o bronce era para Ángel Ramón Vidal Quintela.

En Veteranos o primeiro posto era para Antonio Castro Ferreiro con 81 pratos e na categoría de Máster o campión era, novamente, Ángel Mosquera Rodríguez con 71 pratos. Estes dous tiradores tamén revalidan os seus respectivos títulos da edición do 2021.

Este Campionato Provincial contou coa colaboración da Deputación da Coruña e de Solognac e o patrocinio da Secretaría Xeral para o Deporte e Mutuasport.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROVINCIAL CORUÑA RRCC