RASTRO XABARIL
Fontenla Filgueira, novo Campión Galego de Rastro de Xabaril
10/7/2010

Os mellores monteiros galegos dbanse cita o pasado sbado -10 de xullo- para disputa-la final do campionato Galego de Rastro de Xabaril, clasificatorio para a formacin da seleccin galega que acudir o vindeiro 18 de setembro a Sabinigo (Huesca) para disputa-lo campionato de Espaa.

A competicin, na que tomaban parte 34 cazadores de toda a comunidade, tia por escenario os preciosos paraxes do tecor da sociedade de cazadores A Tomiesa. O campionato que comezaba s 9,30 horas desenvolvase en dous campos, dos que pasaban final os seis mellores monteiros de cada campo. A final, a dicir de tdolos participantes, foi dursima, o da extraordinariamente caluroso dificultaba a actuacin dos cans, e a maiores o rastro estaba moi duro.

O cazador pontevedrs, lvaro Fontenla Filgueira, da sociedade de caza Pequenos Monteros, que competa co can Terco, de raza griffn azul, proclambase campin absoluto con 185,5 puntos

Subcampin e medalla de prata, con 183 puntos, foi, o cervense, Benjamin Puente, da sociedade de caza Azor, que participaba con Pol, un cruce de sabueso.

A medalla de bronce era para o cazador de Oroso, Jos Manuel Barreiro, da sociedade de caza Riberas do Tambre, que competa co sabueso Brus (166 puntos).

A proba foi xulgada polos rbitros da Federacin Galega de Caza Jos Barreiro, Ral Cartea, Honorato Martnez e Santiago Vigo.

A organizacin correu a cargo da Federacin Galega de Caza, en colaboracin coa Federacin Provincial de Pontevedra e coa sociedade de cazadores A Tomiesa.

Pos Participante Can (Raza/Sexo) Puntos
1 Alvaro Fontenla Filgueira Terco 185,5
2 Benjamn Puente Elemparte Pol 183
3 Jos M Barreiro Rivadas Brus 166