RAPOSO CORUÑA
O equipo "Os Cazafellos" foi o gañador
16/1/2012

Un total de 51 equipos participaron neste campionato provincial

O pasado 14 de xaneiro, tivo lugar o Campionato Provincial de A Coruña de Caza de Raposo organizado pola Federación Galega de Caza en A Coruña coa colaboración das Sociedades de Cazadores de Rois, Padrón, Rianxo, Brión, Ames, Boiro e Noia-Lousame.

A elevada participación de equipos foi a nota predominante nesta fase provincial, xa que concorreron máis de medio centenar de cuadrillas raposeiras.
Foi o equipo de Os Cazafellos os que se fixeron co primeiro posto da clasificación final cun total de 1.500 puntos. Para coñecer os seguintes clasificados tivo lugar un sorteo que deu como segundo clasificado o equipo Raposeiros de Fiopáns seguido pola cuadrilla Os Labercos de Outes, ámbolos dous con 1.000 puntos.

A estes tres primeiros equipos, engádeselle o cuarto clasificado, equipo Ciniestro, conformando así a representación provincial de A Coruña no vindeiro campionato autonómico da modalidade.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROBA XABARIL VILAGARCIA