INFORMACIÓN XERAL
Introducción
Estatutos
A nosa afiliación
A caza que defende a FGC
Actividade
Procesos electorais

ESTRUCTURA FEDERATIVA
Organigrama
A FGC en A Coruña
A FGC en Lugo
A FGC en Ourense
A FGC en Pontevedra

A Federación

A caza en Galicia ten un compoñente social evidente. A case totalidade dos terreos cinexéticos de réxime especial teñen como titulares ás sociedades de caza. Estas deben seguir sendo clave no noso desenvolvemento venatorio. O seu fortalecemento e a súa adaptación aos novos tempos farán que sigan sendo unha base sólida do futuro da caza social na nosa terra.

A concepción actual da caza ten pouco que ver cunha actividade meramente extractiva, senón mais ben cun conxunto de actividades que promoven a conservación e a mellora do medio, para recoller del o excedente que unha natureza coidada pode ofrecer de xeito sostible. Todo isto que se pode chamar xestión cinexética é motivo de análise, estudo, observación e suxerencias por parte da Federación para que esa xestión estea ao servicio da natureza e por tanto dos cazadores e da caza.

Nesta área cinexética, a Federación nos últimos anos dedicou esforzos importantes, sobre todo humanos, para participar e facer achegas que puidesen mellorar a caza ou aspectos relacionados con ela. É mester seguir traballando arreo nestes asuntos, porque como tódalas cousas relacionadas coa natureza son vivas, e cada tempo trae novos problemas aos que hai que buscar solucións válidas; aceptables para os cazadores e dentro do interese xeral.

Os cazadores somos os primeiros interesados na protección, conservación e recuperación do medio natural, porque a vinculación da actividade venatoria co mundo rural é evidente, desenvólvese no campo. Agora máis que antes a caza estase convertendo nun indicador da saúde medioambiental, en función da abundancia das especies. Estas especies e os seus hábitats dependen en gran medida dos impactos que a natureza recibiu, sobre todo polas grandes transformacións producidas na poboación, co abandono do campo e a marcha ás cidades. Esta fuxida levou aparellados profundos cambios nos ecosistemas, polos sistemas de producción, polos cambios de cultivos, pola aparición de grandes zonas de matogueira e bosque,etc. Este éxodo do campo á cidade, non é inocuo dende o punto de vista medioambiental.

Ante isto, os cazadores e outros colectivos vencellados coa natureza deberemos facer unha profunda reflexión.  É posible que a reflexión deba ser da sociedade en xeral, para buscar un novo equilibrio entre desenvolvemento e conservación.