SOCIEDADES
Xuntanza cos novos presidentes das sociedades de caza
5/12/2012

Os accidentes producidos polas especies cinexéticas, principal problema das sociedades de caza.

A FGC convocaba para onte, martes 4 de decembro, aos novos presidentes das sociedades de caza que, o longo do presente ano 2012 pasaron a ocupar o citado cargo directivo, co obxecto de darlle a coñece-las actividades e actuacións máis importantes que realiza a entidade federativa en prol da caza e dos cazadores en Galicia e para escoita-las suxerencias e inquedanzas dos representantes das sociedades.

O salón de actos da FGC quedábase pequeno ante a extraordinaria acollida que tivo a convocatoria entre os novos presidentes. Trinta dos trintatrés cazadores que accederon á presidencia doutras tantas sociedades de caza desde o pasado 1 de xaneiro, acudían á cita federativa.

Ao longo da xuntanza, unha vez máis, poñíase de manifesto que a principal preocupación dos representantes societarios é a problemática que para os tecores se deriva dos accidentes de circulación producidos por especies cinexéticas, non en vano, este tema, ocupou a meirande parte das intervencións.

Na xuntanza, ademais do Presidente da FGC, Javier Nogueira, tamén participaban os representantes das Federacións Provinciais, xunto co Secretario Xeral e o Tesoureiro da Federación Galega.

O obxectivo primordial da Federación con esta nova iniciativa, que se seguirá a celebrar periodicamente cos novos cargos electos das sociedades de caza, é coñecer de primeira man as inquedanzas dos cazadores, participando así, de maneira activa, na elaboración da nova folla de ruta federativa.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

CURSO FORMACION XUÍCES TIRO