CAZA RAPOSO
O equipo lucense “Parrillada Antonio” foi o Campión da Copa España
29/1/2013

X Copa España de Caza de Raposo

O pasado sábado 26 de xaneiro tivo lugar a proba raíña das competicións cinexéticas que se desenrolan na nosa comunidade galega. Un ano máis, a X edición da Copa España de Caza de Raposo congregou a centos de cazadores que, baixo a organización da Real Federación Española de Caza e a Federación Galega de Caza, desfrutaron dun xornada de caza de raposo por terras da provincia de Ourense grazas a colaboración das Sociedades de Caza de Trives, San Xoán de Río e Terra de Caldelas.

As boas condicións climáticas baixo as que transcorreu a xornada, xunto coa abundancia de caza nos montes de ditos Tecores, fixeron que a proba fose do máis frutífera en canto ao desfrute cinexético. Ata preto de 100 raposos foron avistados polos 35 equipos participantes nesta décima edición da Copa España de Raposo.

Chegado o mediodía e segundo o horario previsto pola organización, os diferentes equipos foron facendo a súa entrada no control, onde a abundancia de exemplares de corzos, xabariles e raposos avistados era o principal tema de conversa dos diferentes equipos participantes.

Foi o equipo lucense “Parrillada Antonio” o que con 2.500 puntos, e trala celebración dun sorteo de desempate, se proclamaba Campión da X Copa España de Raposo. Co mesmo número de puntos o subcampionato ía para terras de A Coruña acadado polo equipo “Raposeiros de Fiopans”. O equipo pontevedrés “Salnés 3” subía o terceiro posto da clasificación con 2.000 puntos.

PROVINCIAL ARCEAS LUGO
02/12/2019
Castiñeira Corral gañador en Meira

CANS DE PARADA SOBRE ARCEA