TIRO
Clase maxistral de tiro en Rio Sar a cargo de Diego Martínez Eguizábal
1/4/2013

Ata 25 tiradores foron partícipes das ensinanzas do Mestre rioxano

Esta fin de semana, as instalacións da Sociedade Deportiva “Rio Sar”, en Vilouchada – Chaián, Trazo (A Coruña), acollía o Curso Teórico-Práctico de Tiro nas modalidades de Percorridos de Caza e Compak Sporting, que a propia Sociedade Rio Sar, en colaboración coa Federación Galega de Caza, organizaba.

O encargado de impartir este curso era o tirador rioxano, varias veces Campión de España e Campión do Mundo, Diego Martínez Eguizábal quen se achegaba a terras galegas para transmitir parte da súa experiencia e habilidade aos tiradores inscritos no curso.

A xornada comezaba ás 9.00h da mañá, cun acto de inauguración a cargo do Presidente da Federación Galega de Caza, Javier Nogueira. O Presidente da Sociedade Deportiva Rio Sar, José Luis Sánchez Mancebo, presentaba ao Mestre Diego Martínez para logo dar paso a unha charla teórica sobre armas, adaptación ás mesmas para maior efectividade no tiro e técnicas de  tiro.
Ás 12.00h tirador por tirador foron facendo unha demostración práctica de encare, seguimento e plomeo das armas, para logo recibir unha clase práctica de tiro sobre pratos de percorridos de caza. Seguidamente tiña lugar o pertinente descanso e xantar que se pechaba coa despedida do Presidente da FGC, Javier Nogueira.

A xornada de tarde comezaba ás 16.30h cunha clase práctica, coa supervisión do Mestre Diego Eguizábal,  sobre unha serie de Compak Sporting. Arredor das 20.00h dábase por concluída esta xornada de enriquecemento técnico e práctico de tiro, que tanto pola asistencia como pola organización foi moi ben valorada por tódolos participantes.

XABARIL SALVAXE EN RIANXO
23/05/2022
Miguel Ángel co seu can “Nico” foi o campión da terceira edición da proba sobre xabaril salvaxe en Rianxo

CAN DE OURO - RASTRO DE COELLO