Inicio Calendario Buscar Contacto

Novas
Imprimir
RENUNCIA
Santiago Iturmendi, Presidente da Federación de Caza de Castela León, rexeita ser incluído no Comité de Honra do Campionato do Mundo de Percorridos
3/6/2013

O vindeiro mes de xullo, a localidade soriana de Castillejo de Robledo acollerá a 35ª edición do Campionato do Mundo de Percorridos de Caza, que organiza a FITASC (Federación Internacional de Tiro) en colaboración coa Real Federación Española de Caza.

Entre os integrantes do Comité de Honra deste evento debería figurar o Presidente da Federación de Caza de Castela a Mancha, Santiago Iturmendi, se ben, o propio Iturmendi rexeitou esta invitación, alegando que non desexa formar parte do mesmo ante un Presidente, o da RFEC, que actualmente está imputado por presuntos delitos de corrupción.

“He recibido de esa RFEC escrito en que se comunica mi inclusión en el Comité de Honor del Campeonato del Mundo de Recorridos. Me alegro que en dicho comité incluyan a personas que hemos tenido, tenemos y tendremos al " honor " como referente de nuestra vida y por supuesto de la actividad federativa.
Espero y deseo que el Campeonato sea un éxito total en todos los sentidos, para ello hemos dado todos los pasos necesarios con nuestra Administración Regional que creo ha respondido de forma adecuada, además de ser un gran escaparate al mundo de la región mas grande de Europa. Por otra parte también está en juego el prestigio de la RFEC a la que llevo dedicando una buena parte de mi vida porque ha sido y tiene que seguir siendo el primer referente del cazador español.
Por último lamentar decirle que no voy a asistir al evento porque entiendo que las actuales circunstancias que concurren en el actual presidente, falta de legitimidad e imputación por presuntos delitos de corrupción, hacen que los federados de mi región no pudieran entender mi presencia junto a él en el citado campeonato. Si esto último consideran que es motivo para no incluirme en el citado comité lo entenderé porque soy persona de reconocida capacidad de entendimiento sobre todo en el comportamiento " moral " del ser humano.  Saludos.”

A Federación Galega de Caza, en nome dos cazadores galegos, quere amosar o seu apoio total a esta coherente iniciativa, agardando que similares situacións se repitan no futuro.

 

 
Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal
 
Máis novas nesta categoría

GALEGO DE FIELD TARGET
16/04/2019
Antonio Paz en Pistón e Luis Gutierre en PCP foron os Campións Galegos en Rábade

CAN DE OURO - RASTRO DE COELLO
15/04/2019
O lote propiedade de Oscar Esparis foi o campión do Can de Ouro en Rastro de Coello

I PROBA SOLIDARIA DE SAN HUBERTO
15/04/2019
Picallo Piñón e Canosa Vigo foron os gañadores da I Proba Solidaria en Riberas do Tambre

PROVINCIAL A CORUÑA SAN HUBERTO
08/04/2019
Roberto Dopico, Juan José Canosa e Nicolasa González campións provinciais en Porto do Son


Federación Galega de Caza  
Estadio Vero Boquete de San Lázaro, Porta 12 - 15707 Santiago de Compostela (A Coruña)  
Tlf: 981 562 777 / Fax: 981 562 779 / federacion @ federaciongalegadecaza.com 
Aviso legal | Política de privacidade | RSS | Mapa da web         © Federación Galega de Caza