ELECCIÓNS 2014
Conclúe a xornada de votacións á Asemblea da FGC en Lugo e Pontevedra
5/12/2014

No día de hoxe a Federación Galega de Caza ten unha cita coa democracia: 5362 deportistas federados e 120 sociedades de caza federadas están chamadas ás urnas na provincia de Lugo, mentres que 5857 deportistas, 57 xuíces e árbitros e 89 sociedades poderán facer o propio pola provincia de Pontevedra. A Coruña evitaba a xornada de eleccións in extremis trala renuncia de diversas candidaturas nos estamentos de deportistas, xuíces e árbitros, e sociedades, mentres que Ourense non necesitaba celebrar xornada de votacións ao non superar as candidaturas presentadas o número de prazas dispoñibles para esta provincia.

Así pois as mesas electorais de Lugo e Pontevedra constituíanse sen novidade ás 9.30h, dando comezo ás votacións as 10.00h.

A continuación iremos actualizando ao longo da xornada cos datos máis destacables desta xornada de votacións á Asemblea Xeral da FGC:

Primeiros votantes na mesa electoral de Pontevedra

Primeiros votantes na mesa electoral de Lugo

Seguen acudindo votantes á mesa electoral de Lugo

Seguen acudindo votantes á mesa electoral de Pontevedra

IMPORTANTE: as mesas electorais pecharán ás 14.00h e abrirán de novo ás 15.00h

Actualización 14.00h

Moi igualada a participación nas dúas mesas electorais, ambas superan os 100 votantes a esta hora.

Actualización 18.00h

Bo ambiente e normalidade marcan esta xornada de votacións. A participación segue moi igualada en ambas provincias, superando agora os 150 votantes en cada unha delas.

Afluencia e bo ambiente na mesa electoral de Lugo

Continúan chegando votantes á mesa electoral de Pontevedra

Representación feminina nas votacións de Lugo

Tamén hai representación feminina na mesa de Pontevedra

Actualización 19.00h

Peche das mesas electorais. Lugo remata a xornada con 131 votantes no estamento de deportistas e 37 no de sociedades. Pola súa parte, Pontevedra pecha con 140 votantes no estamento de deportistas, 20 no de xuíces e árbitros e 50 no de sociedades.

Comeza o escrutinio dos votos.

Actualización 19.45h

Remata o escrutinio en Lugo.

Descargar Acta de escrutinio Lugo

Segue o reconto na mesa electoral de Pontevedra.

Actualización 21.45h

Rematou o escrutinio en Pontevedra.

Descargar Acta de escrutinio Pontevedra

Complétase así a xornada de votacións á Asemblea Xeral da FGC, marcada pola normalidade e o bo ambiente en ambalas dúas mesas electorais que abriron no día de hoxe.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

COMITÉ GALEGO DE CAZA