ASEMBLEA XERAL
Mutuasport pecha un novo exercicio con beneficios
30/6/2015

A Mutua dos cazadores celebrou o pasado venres a súa Asemblea Xeral Ordinaria en Madrid

O pasado venres 26 de xuño, Mutuasport celebrou a súa Xunta Xeral Ordinaria e Extraordinaria no Salón Hispania del Hotel Jardín Metropolitano (Avida Raíña Victoria, 12). Na devandita Xunta aprobáronse por unanimidade dos mutualistas asistentes todos os puntos considerados na orde do día.

O presidente de Mutuasport, José María Mancheño, iniciou o acto xunto con todos os membros do Consello de Administración agradecendo aos presentes a súa asistencia, así como o grande apoio recibido de todo o colectivo de mutualistas e federacións territoriais de caza.

A continuación, Mancheño, co apoio do director xeral deMutuasport, Javier Vergés, presentou un informe económico dos resultados do exercicio 2014 e unha comparativa dos últimos anos. Neste quedou en evidencia que o ano 2014 se pechou con beneficios e con melloras en todas as magnitudes de solvencia.

Todos os asistentes á Xunta aprobaron por unanimidade as contas anuais do exercicio 2014, que comprenden o balance, conta de perdas e ganancias, a memoria, o informe de xestión do exercicio 2013, así como a xestión social.

Por outro lado, para capitalizar e reforzar a Mutua ante as esixencias de Solvencia II, aprobouse continuar coa achega adicional ao Fondo Mutual.

Así mesmo, levouse a cabo o proceso electoral para a renovación pola demarcación territorial de Aragón de Fernando Tello del Hoyo, ao tempo que se procedeu a abrir quenda de rogos e preguntas e ao nomeamento de interventores para a aprobación da acta, xusto antes de finalizar a Asemblea.

Mutuasport quere mostrar a súa satisfacción polo apoio recibido por parte de todos os mutualistas, reflexo do duro traballo e boa xestión realizada por parte do persoal da Mutua, equipo de dirección e Xunta Directiva nos últimos anos.

CRÍA E COIDADOS DO CAN DE CAZA
16/03/2019
Presentación da biblioteca cinexética de Mutuasport

FESTA DA CAZA DE TABOADA