AGILITY
Terceira e cuarta proba de Alta Competición da Liga Autonómica de Agility organizadas polo Club Webcan en Nigrán
19/10/2015

A fin de semana do 17 e 18 de outubro,  organizadas polo club Wecan, celebráronse en Nigrán a terceira e cuarta probas de Alta Competición da Liga Autonómica de Agility. Os resultados foron os seguintes:

Sábado:

En grao 1, categoría estándar a gañadora foi Ina Wunschmann con “Foxy” de Lobos de Naraío e en segundo lugar quedou Diego Gómez con “Tea” de Agility Compostela. En categoría midi-mini a gañadora foi Carla Buela con “Dober” e en segundo lugar quedou Veracruz Abelenda con “Blass”, ambas de Teocan. En terceiro lugar Brais Blanco con “Pelusa” de Agility Compostela.

En grao 2, categoría estándar Francisco Sousa con “Moa” de Tercans; en segundo lugar quedou Almudena Méndez con “Happy” de Lobos de Naraío e en terceiro lugar María Teijeiro con “Xeito” de Agility Compostela.  En categoría midi-mini a gañadora foi Noa Táboas con “Coco” de Wecan.

En grao 3, categoría estándar o gañador foi Carlos Iglesias con “Urko” de Wecan; en segundo lugar quedou Carlos Souto con “Indi” de Teocan e en terceiro lugar Julio Freire con “Chika” de Patas.  En categoría midi-mini, o gañador foi Carlos Souto con “Hachi” de Teocan; en segundo lugar Julio Freire con “Peka” de Patas e en terceiro lugar Diego Rivademar con “Nixon” de Teocan.

Domingo:

En grao 1, categoría estándar o gañador  foi Yago Ricoy con “Avar” e en segundo lugar Sara Pérez con “Nala”, ambos de Lobos de Narahío. En terceiro lugar quedou Ángel con “Haru” de Patas.

En grao 2, categoría estándar Francisco Sousa con “Moa” de Tercans; en segundo lugar quedou Almudena Méndez con “Happy” de Lobos de Naraío e en terceiro lugar Francisco Sousa con Rus, de Tercans.  En categoría midi-mini o gañador foi Julio Freire con “Asmoán” de Patas; en segundo lugar quedou Veracruz Abelenda con “Blass” de Teocan e en terceiro lugar quedou Noa Táboas con “Coco” de Wecan.

En grao 3, categoría estándar o gañador foi Julio Freire con “Chika” de Patas; en segundo lugar quedou Silvia López con “Cata” de Agility Compostela e en terceiro lugar Carlos Iglesias con “Urko” de Wecan.  En categoría midi-mini, a gañadora foi Violeta Pereira con “Romi” de Patas; en segundo lugar quedou  Antonio Pereira con “Coco”, de Teocan e o terceiro foi Julio Freire con “Peka” de Patas.

Xulgou a proba Félix Fernández.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROBA XABARIL VILAGARCIA