A DIRECTORA XERAL CONFIRMA
De ningunha maneira o Anteproxecto de Lei de Protección e Benestar Animal pon en perigo a participación dos nosos cans na actividade cinexética
25/4/2016

Na xornada de hoxe 25 de abril o presidente da Federación Galega de Caza, Javier Nogueira, xunto co directivo da FGC Emilio Bolaño, mantiveron unha reunión coa Directora e Subdirectora Xeral de Conservación da Natureza Ana María Díaz López e Susana Cuesta Fariña.

Na análise da prohibición do uso dos colares eléctricos, os colares beeper e localizadores quedarán xa exentos de regulación polo que se permite o seu uso a tódolos efectos e no referente os colares de adestramento a Consellería segue a solicitar informes que fagan factible o seu uso acorde coas normativas europeas vixentes

Remataba a reunión co compromiso por parte de Díaz López dun estudo polo miúdo das achegas presentadas pola Federación así como futuras xuntanzas cos representantes dos cazadores galegos para unha futura Lei de Protección Animal acorde coa actividade cinexética que se desenrola en Galicia.

FGC - CMATV
06/02/2023
A caza menor e a posta en valor do cazador foron propostas presentadas pola FGC ante a Conselleira de Medio Ambiente

SECRETARIA XERAL PARA O DEPORTE