PRESIDENTE FGC LUGO
Elixido democraticamente, nomeado legalmente e confirmado pola Xustiza
30/5/2016

Francisco López Penela, Presidente Provincial da FGC en Lugo

Esta é a conclusión que se desprende ao ler a Sentenza do Xulgado Contencioso-Administrativo nº 2 de Santiago de Compostela” Este fallo do Tribunal, é o final do camiño dunha denuncia presentada na pasada primavera de 2014, por José Miguel Pérez Fernández, un cazador da Rúa de Petín (Ourense) solicitando ante o Comité Galego de Xustiza Deportiva a anulación do nomeamento de Francisco López como presidente Provincial da Federación Galega de Caza en Lugo e a incoación de expedientes disciplinarios a este e ao Presidente da Federación Galega. Todo o proceso electoral previo transcorrera con normalidade, sen ningunha impugnación, nin recurso.

Nesa denuncia impugnábase o seu nomeamento polo Presidente da Federación Galega de Caza en base a unha interpretación pintoresca dun artigo dos nosos estatutos, o 44, que limita os mandatos do Presidente da FGC. Este precepto non fai referencia a ningún dos outros directivos da FGC. Pois ben, a pesar desa claridade meridiana do artigo, a Secretaria Xeral para ou Deporte da Xunta de Galicia, a través dun dos seus órganos, o Comité Galego de Xustiza Deportiva, estima a impugnación, anula o nomeamento e tivo que ser a Xustiza Ordinaria, ante o recurso que presenta a Federación Galega de Caza contra a Resolución do Comité Galego de Xustiza Deportiva, a que nun fallo sen paliativos condena á Secretaria Xeral para ou Deporte e repón ao Presidente Provincial no seu cargo. Di o tribunal xulgador, na sentenza ditada, que non ha lugar a aplicar ese artigo, “conclusión que este xulgador non comparte de ningún xeito” e fundaméntao: “Estimo o recurso contencioso administrativo interposto polo representante procesual da FGC contra o acordo de 6.10.14 do CGXD sobre nulidade do nomeamento do presidente da FGC en Lugo, que anulo. Impóñolle á vencida as costas.”

Á vista do pau xudicial á Xunta de Galicia, cabe sinalar que as súas resolucións sobre este asunto non foron só rocambolescas, o Comité Galego de Xustiza Deportiva fixo unha interpretación allea ao texto dos Estatutos, nun exercicio de funambulismo do dereito. Non é mester entreterse en cualificar a resolución do Comité Galego de Xustiza Deportiva, a mellor cualificación dálla a sentenza xudicial, que a anula e imponlle as costas. Non parece a mellor forma de gastar o tempo e o diñeiro da Xunta de Galicia.

Debe destacarse a dilixencia do proceso administrativo deste caso, que en pouco máis dun ano e medio, resólvense todos os trámites, desde a denuncia ante a Secretaría Xeral para ou Deporte de José Miguel Pérez Fernández, ata o fallo en Sentenza firme. Contrasta esta axilidade, coa parsimonia doutro recurso no que está inmerso o mesmo cazador José Miguel Pérez, como directivo da Sociedade de Cerredo. Nese caso, no ano 2013 Comité Galego de Xustiza Deportiva dita unha resolución anulando o proceso electoral levado a cabo nesa Sociedade, unha Sentenza xudicial do ano 2014 ratifica dita anulación e a data de hoxe a Secretaria Xeral para ou Deporte segue sen facer cumprir esas disposicións, nun grao de inacción que sorprende.

Lamentamos igualmente que aquelas asociacións que tentaron, durante este tempo, descualificar e reprobar aos directivos da Federación, incluídos no proceso, fundamentalmente a través dos medios dixitais cinexéticos, cando se producían resolucións intermedias, non escribisen unha soa liña coa verdade definitiva, a sentenza firme.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

CURSO FORMACION XUÍCES TIRO