REINTEGRACIÓN
A Real Federación Española de Caza consolida a súa Xunta Directiva
20/10/2017

A Real Federación Española de Caza (RFEC) consolidou esta semana a súa Xunta Directiva incluíndo novos membros a esta co fin de facela máis representativa, máis tecnificada e máis resolutiva.

Ademais, desta forma, péchase o proceso de reintegración de todas as federacións autonómicas na Real Federación Española de Caza, que volve converterse no máximo órgano de representación de todos cazadores federados e toma un novo camiño de traballo conxunto para a firme defensa da actividade cinexética e dos intereses federativos.

A Xunta Directiva da RFEC, ao ser unha entidade federativo dinámica, é susceptible de sufrir modificacións e ampliacións co obxectivo de dar un maior e mellor servizo ao federado e a todos os cazadores en xeral, sendo os seus membros actuais os seguintes:

• Presidente: Angel López Maraver
  • Vicepresidente 1º adxunto a Presidencia e responsable de Xestión Económica: Ignacio Vale López-Dóriga (presidente da Federación Cántabra de Caza)
  • Vicepresidente e director de Competicións: Eduardo Cornejo Salazar (presidente da Federación Rioxana de Caza)
  • Vicepresidente e responsable de Deportes de Caza Lanzada: Pedro Bestard Martínez (presidente da Federación Balear de Caza)
  • Vicepresidente e responsable de Xestión Cinexética: Marcial Juvenal Rodríguez Curbelo (vicepresidente da Federación Canaria de Caza)
  • Vicepresidente e responsable de Dereitos e Obrigacións do Federado: José María Mancheño Lúa (presidente da Federación Andaluza de Caza)
  • Vogal e responsable da área de Caza Sustentable: José Luis Sarasola Aguinalde (vicepresidente da Federación Vasca de Caza)
  • Vogal e asesor Presidencia: Raúl Esteban Cano (vicepresidente 2ª da Federación de Caza da Comunidade Valenciana)
  • Vogal e asesor de Xestión Económica: Javier Nogueira Diz (presidente da Federación Galega de Caza)
  • Vogal e asesor Técnico: José María Gallardo (presidente da Federación Estremeña de Caza)
  • Vogal e responsable da área de Igualdade: Laura Cuenca Rodríguez (Real Federación Española de Caza).
  • Vogal e responsable da área de Caza Social: Juan Yagüez Romeu (Federación Madrileña de Caza)
  • Vogal e responsable de Deportistas de Alto Nivel: Beatriz Laparra Conca (Federación de Caza de Castela-A Mancha)
  • Vogal e responsable da área de Mocidade: Francesca Capó Vallespir (Federación Balear de Caza)
  • Tesoureiro: José María Ubach Millá (Federación Catalá de Caza)
Delegados de competicións:
  • AGILITY: Yvonne Visser (Real Federación Española de Caza).
  • ARCO: pendente de nomeamento.
  • BOLSEIRAS: Ignacio Vale López-Dóriga (Federación Cántabra de Caza).
  • BRANCOS A BRAZO: Luís M. Olmos Aliaga (Federación de Caza da Comunidade Valenciana).
  • CAZA MENOR CON CAN: Jesús Juan Chairos (Federación de Caza de Castela-A Mancha).
  • CETRARÍA: Manuel Diego Parella-Obregón (Real Federación Española de Caza).
  • PASPALLÁS A VOO: Antonio Pastor (Federación de Caza da Comunidade Valenciana).
  • COMPAK SPORTING: Federico Pérez López (Federación Madrileña de Caza).
  • PERDIZ CON RECLAMO: Laura Fernández Galán (Federación de Caza de Castela-A Mancha).
  • CANS DE MOSTRA: Francisco López Hernández (Federación Madrileña de Caza).
  • PODENCOS IBICENCOS: Diego da Torre (Federación Catalá de Caza).
  • PODENCOS ANDALUCES E MANETOS: José Ginés Cañizares (Federación Andaluza de Caza).
  • RASTRO SOBRE XABARIL: José Montoiro González (Federación Galega de Caza).
  • PERCORRIDOS DE CAZA: Federico Pérez López (Federación Madrileña de Caza).
  • SAN HUBERTO: Francisco López Hernández (Federación Madrileña de Caza).
  • SILVESTRISMO: Juan de Deus Rodríguez Luque (Federación Madrileña de Caza).
Co nomeamento desta Xunta Directiva e dos delegados de competicións a Real Federación Española de Caza lidera un novo estilo de xestión e reafirma a unión con todas as federacións autonómicas cunha representación plural das mesmas.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal