GALEGO DE RASTRO DE COELLO
O muradán Alfonso Rey proclámase en Valga Campión Galego de Rastro de Coello
05/10/2019

Desenrolado de maneira perfecta e tendo de esceario un monte e densidade de coellos acorde coa importancia do torneo,  o pasado 5 de outubro, disputouse nos montes de Valga e máis concretamente no lugar de “Cima de Vila”, o XXIX Campionato Galego de Cans de Rastro sobre Coello. Final na que competiron un total de 9 equipos e 36 cadelos, trascorrendo o exercicio entre as 9:00 da mañá e as 13:00 do mediodía nunha xornada na que a climatoloxía acompañou e a deportividade tamén. O lote vencedor foi o de Rey Baulde da Sociedade “San Xoán de Serres”.

Unha competición que organizou a Federación Galega de Caza coa colaboura da Sociedade “San Huberto” de Valga. Que arbitraron os titulares: Alberto Martínez (Cambre), José Manuel Pallás (Cerceda) e Óscar Caamaño (Noia). Mentres a dirección e o peso organizativo correu a cargo do Secretario Xeral da FGC, José Moure Caneda, auxiliado por directivos do Tecor acolledor como Adonis Abal e Juan Pardal, entre outros.

Unha xornada de caza sen escopeta, na que os verdadeiros e únicos protagonistas son os cans e os coellos, puntuándose a compenetración do equipo canino, a búsqueda, o desencame e o seguimento da peza. Dispoñendo cada concursante dunha hora para amosar as condicións coelleiras dos cans.

CLASIFICACIÓN

e campión o lote formado por “Xouba”, “Trus”, “Trasno” e “Clay” (510 puntos),  de Alfonso Rey Baulde, de Muros.

2º e subcampión, o lote integrado por “Pipa”, “ Pulga”, “Mía” e “Xesta”  (483 puntos), de Jaime López Castro, de Pontevedra.

3º, lote formada por “Racha”, “Xesta”, “Rato” e Fousa”, (480 puntos), tamén de Alfonso Rey Baulde.

O participante Carlos Casas Cambón foi o triunfador da Copa de Galicia da modalidade o acadar a máxima cualificación na suma de puntos do torneo.

Tocante o nivel da actividade, xuíces e participantes compartían a mesma opinión: nivel igualado e coellos dando moi pouco xogo debido ós numerosos tobos existentes no lugar. Pola súa parte o campión, que quedara segundo na pasada edición en Noia e ten por “costume” nestes 15 anos que leva competindo subirse o caixón dos gañadores,  amosouse “moi satisfeito” o acadar tamén o premio de Mellor Can da Proba co seu beagle de nome “Trus”.

Salientar tamén, que un xantar de confraternización e conseguinte imposición de medallas, entrega de placas e agasallos, serviu para baixar o pano final desta entretida especialidade venatoria. Comida a que asistiron diversas autoridades entre as que cabe salientar a presenza do Xefe de Servizo de Deportes da Xunta en Pontevedra, Daniel Benavides Alonso. O alcalde de  Pontecesures, Juan Manuel Vidal. O Concelleiro de Deporte de Valga, Manuel Ferreiro. E o Presidente da Sociedade “San Huberto”, Antonio Bouzón Castroman que fora do discurso quixo facer un recoñecemento a labor da empresa TOUCEDA SC pola súa xestión cinexética, pois gracias a esta teñen excelentes resultados. A cerimonia foi coordinada polo Secretario da Federación Galega de Caza, José Moure, mentres a cabeceira da área de presidencia era ocupada polo Presidente da FGC en Pontevedra, Paco Couselo. Autoridades que se dirixiron en breves discursos aos cazadores, logo de felicitar os gañadores.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal

Máis novas nesta categoría

PROVINCIAL OURENSE PERCORRIDOS