CAMPIONATO DE EUROPA DE COMPAK
A RFEC visita as instalacións de Río Sar onde se desputurá o Campionato de Europa de Compak Sporting
16/02/2022

O martes 15 de febreiro, Manuel Gallardo, presidente da Real Federación Española de Caza, visitou e coñeceu de primeira man as diferentes canchas e toda a infraestructura do campo de tiro da Sociedade Deportiva Río Sar.

A FGC representada polos directivos Oscar Meijide, José Moure e o presidente Javier Nogueira acompañaron ao presidente federativo nacional ata as instalacións deportivas de Río Sar onde os directivos de dita sociedade, Daniel Cebreiro e Antonio Iglesias, amosáronlle as instalacións que albergarán, no vindeiro mes de xuño, o Campionato de Europa de Compak Sporting.

Os diferentes directivos percorreron as canchas de tiro onde centos de tiradores de todo o continente europeo competirán nesta afamada proba. Canchas de tiro nas cales xa deron comenzo os traballos e acondicionamentos, que se prolongarán nos vindeiros meses, co obxetivo de acadar a máxima calidade e comodidade para os participantes.

“Río Sar y Galicia son un escenario ideal para la disputá de este Campeonato de Europa de Compak Sporting que sin duda será la prueba estrella de este 2022” declaraba o presidnete Manuel Gallardo.

Ver máis novas de
Competicións Federación Eventos Lexislación Medio Rural / Forestal