50 ANIVERSARIO MUTUASPORT
Os galegos Manolo Andrade e Arturo Pichel reciben a placa conmemorativa de mutualistas de honra
06/06/2022

O pasado 3 de xuño, a Federación Galega de Caza tiña a ben facer entrega das distincións de mutualistas de honra, con motivo do 50 aniversario de Mutuasport, suspendido o ano pasado por motivo da situación sanitaria.

Nun marco incomparable, como foi a inauguración do Campionato Nacional de Compak Sporting celebrado en Rio Sar (A Coruña), tivo lugar este acto, moi emotivo, e no que se destacou o papel crucial que tiveron dous galegos na traxectoria de Mutuasport.

A Mutua dos Cazadores “Mutuasport”, naceu ala polo ano 1.971, co propósito de que os cazadores tivesen a súa propia mutualidade deportiva, dirixida por e para cazadores. Pois naide mellor que os cazadores, coñecen os riscos da nosa actividade e como protexernos ante eles. Neste sentido, as federacións autonómicas foron a pedra angular da Mutua dende os seus comenzos, artellándose unha rede intermediaria que actúa como unión entre os cazadores e Mutuasport.

Así, a Mutua, con motivo do seu 50º aniversario, por proposta da Federación Galega de Caza, fixo entrega dunha placa conmemorativa aos mutualistas de honra Manolo Andrade e Arturo Pichel, a través da cal quíxose recoñecer precisamente o traballo das Federacións Autonómicas. Nesta ocasión aos presidentes constituintes da Federación Galega de Caza, xa que eles foron quenes puxeron a primeira pedra para que hoxe a Federación Galega de Caza sexa unha institución deportiva sólida e respetada.

Foi Javier Nogueira, como representante de Mutuasport, o que con gran emoción fixo entrega das citadas placas de Mutuasport ao tempo que agradeceu enormemente a implicación e traballo realizado por Andrade e Pichel.

Un recoñecemento máis que merecido! Gracias Andrade! Gracias Pichel!

FGC - CMATV
06/02/2023
A caza menor e a posta en valor do cazador foron propostas presentadas pola FGC ante a Conselleira de Medio Ambiente

SECRETARIA XERAL PARA O DEPORTE